onderwegnaarmorgen 6-8 - Reisverslag uit Mechelen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 6-8 - Reisverslag uit Mechelen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 6-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

06 Augustus 2013 | België, Mechelen

6 augustus Lier . Mechelen
17, 2 km . totaal 235
2457 stappen . totaal 33316

Prachtige tocht over een lange dijk langs de kronkelige Nete.Bij het dorpje Duffel passeerde een fietsende dame, die direkt stopte om een praatje te maken. Zij had de tocht vorig jaar gedeeltelijk gelopen. Zij bood mij een slaapplaats aan. Helaas vond ik dit nog wat te vroeg op de route. Maar wel weer gastvrij.
Overigens is Belgie wel een wielrenland, hele groepen kom je tegen. In een flits dacht ik ook Marianne Vos te herkennen, maar ik kan mij ook vergissen.
In Mechelen op de grote markt een weerzien gehad met Michiel en Lienke. Dat voelde heel goed. Hij heeft mij enorm geholpen om de communicatielijn naar het thuisfront weer te herstellen.
Daarna hebben wij heerlijk gegeten en de nodige wetenswaardigheden uitgewissel d.

Helaas ben ik dus tot de ontdekking gekomen dat ik niet elke dag een verhaal kan sturen. Dit omdat de Wifi verbinding bijna nergens aanwezig is.

  • 06 Augustus 2013 - 22:38

    Mia:

    Hoi Theo heel veel s6 gewenst. We gaan je volgen hoor.gr leon en mia

  • 06 Augustus 2013 - 23:40

    Hetty:

    zo, eindelijk contact en mooie verhalen, ga zo door mijn lief. Gisteren bij de Stem Heleen gesproken, een vrijwilliger, zij was net terug van de camino, alleen de laatste 800 km. Er staat je nog veel moois te wachten. en vanzelf raakt je zware rugzak leeg.
    xxxxxxxx je lief

  • 07 Augustus 2013 - 11:26

    Erik:

    Hoi Theo, leuk dat mensen je op je route herkennen als bedevaartganger.
    Dat ze je eten en slaapplaats aanbieden: lijkt op coachsurfing-heel trendy.
    Goede tocht man!

  • 07 Augustus 2013 - 15:06

    Karl Van Eekelen:

    Hoi Theo leuk je verslagen, lees het met plezier breekt de dag nog een beetje na mijn operatie.
    Las dat je in het dorpje Eekeren was heb je mijn Familie kasteel nog gezien??
    Hee sterke voeten en goede tocht!
    Karl

  • 07 Augustus 2013 - 19:20

    Jan Hectors:

    Hoi Theo, wat een leuk initiatief en ook je verslagen ga ik zoveel mogelijk volgen ! wat ik me afvroeg was of je ook regelmatig je vlag gebruikt voor overtyredingen van weggebruikers ? Verder veel plezier en geniet van het landschap en van de Vlamingen !!
    Groet Jan

  • 07 Augustus 2013 - 19:25

    Hans Ooteman:

    Theo, groet het lieve Vlaanderen van mij. Ik ken het en herken dan ook dingen die je schrijft. Gastvrij is het inderdaad, maar mooie vrouwen die een slaapplats aanbieden... Amaai!
    Succes op je buitengewoon avontuurlijke tocht.

    Hans Ooteman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Mechelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 379
Totaal aantal bezoekers 33046

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: