onderwegnaarmorgen 7-8 - Reisverslag uit Leuven, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 7-8 - Reisverslag uit Leuven, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 7-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

07 Augustus 2013 | België, Leuven

7 augustus . 10e etappe
Mechelen . Leuven
28, 9 km . totaal 263, 9
4128 stappen . totaal 37444

Een matige nacht gehad. Dit kwam omdat naast de jeugdherberg de spoorlijn liep. Hier denderde om de haverklap de HSL trein van Antwerpen naar Brussel en weer terug. Danwas er ook nog een grote groep poolse arbeiders die zeer luidruchtig waren. Mijn oordoppen konden wel wat decibels wegnemen, maar helaas niet alles.
Bij het verlaten van de herberg kreeg ik nog een lunchpakket mee als pelgrim. Wel raden zij mij aan om een rustdag te nemen vanwege het slechte weer. Aangezien ik een geweldige poncho heb, heb ik daar geen gebruik van gemaakt. En na een uur had ik hem al nodig. Met wat gewurm rond de rugzak en mijn hoofd zat hij eindelijk goed. Buitentemperatuur was 18 graden, binnen in mijn poncho op den duur denk ik 35.
Ondanks de nattigheid genoten van de omgeving langs een kanaal. Daar kwam ik bij de dierentuin deze ooievaars tegen.
Er was weinig lol aan om de benodigde dingen te bezichtigen, dus maar na een biertje op het verwarmde terras door naar het gastadres. Daar weer allerhartelijks ontvangen met een warme maaltijd.

  • 07 Augustus 2013 - 21:35

    Bernadette:

    Toppie Theo, ik vind je echt moedig en heb veel respect voor je uitdaging! Hou vol en geniet van al het moois wat je tegenkomt. Veel liefs Bernadette en familie

  • 07 Augustus 2013 - 21:45

    Erik:

    Hoi Theo,
    Vriendenteam DSS komend seizoen waarschijnlijk het zevende.
    Hoe komt het toch dat er iedere keer een warme maaltijd op je wacht/krijgt aangeboden.
    Gastvrijheid/gepland/uit eten? Of van alles wat, ben benieuwd hoe dit Frankrijk zal zijn.
    Behouden tocht Theo!

  • 07 Augustus 2013 - 21:46

    Herma :

    Ha Theo, Heel veel plezier, kracht en doorzettingsvermogen toegewenst tijdens je tocht!
    Groetjes,
    Herma

  • 07 Augustus 2013 - 23:06

    Yvette:

    He Pelgrim,
    het duurt zeker 4 maanden eer ik je baard weer trim!

    Ziet en geniet van elk
    gebied.

    Groetjes van de Familia Noordermeer


  • 07 Augustus 2013 - 23:32

    Caminofrans:

    Hey Pelgrimbroeder,

    Nog slechts 2200 km is het naar Santiago!
    Ik volg je.

    Caminofrans

  • 08 Augustus 2013 - 23:23

    Roberto, Janette En De Kinderen:

    Dag Theo,

    Wat leuk om e.e.a. te lezen over je belevenissen gedurende je pelgrimtocht. Ik heb respect en bewondering voor je en ik benijd je ook (dit laatste is positief bedoeld).
    We wensen je heel veel kracht en succes toe.

    Een hartelijke omhelzing van ons allen.

    Roberto, Janette, José en Diego

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Leuven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 33038

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: