onderwegnaarmorgen 17-8 - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 17-8 - Reisverslag uit Reims, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 17-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

17 Augustus 2013 | Frankrijk, Reims

17 augustus Bazancourt _ Reims
18, o km _ totaal 505, 8
25691 stappen _ totaal 705607

Rudy bleef achter. Zijn vrouw kwam hem ophalen voor een weekendje Reims. Morgen kom ik hem weer tegen. Johan start later, zoals een student betaamd. Maandag gaat hij terug naar Groningen.
Lange rechte wegen kreeg ik vandaag voor de voeten. Soms wel 5 km lang. Maar na de zoveelste helling kreeg ik Reims in zicht.
Via het buro voor toerisme een 2 persoons kamer (voor mij alleen) geregeld in t Centre International de Sejour. Recht tegenover het stadion. Daar wordt vanavond ook nog een wedstrijd gespeeld. De m.e was massaal uitgerukt.
Het was heel prettig om weer een keer alleen te lopen. Je gedachten gaan dan weer eens naar het thuisfront. Denkend hoe ze het daar maken. En dan is het fijn als je regelmatig kontakt hebt via mail en telefoon.
Morgen las ik een rustdag in. Heb ik wel verdiend, vind ik zelf.

  • 17 Augustus 2013 - 22:51

    Sabine:

    Hoi Theo,

    Wat leuk om je reis te kunnen volgen.

    Veel liefs van Sabine Boland-Jansen

  • 17 Augustus 2013 - 23:33

    J&J :

    Hoi Theo, net terug van vakantie en genoten van je verhalen. Wat een onroerende belevenissen maak je mee. Heel bijzonder. Door wijziging in onze vakantiebestemming hebben we onderweg helaas geen glaasje met je kunnen drinken maar toosten nu op de bank op voortzetting van een mooie indrukwekkende voettocht voor jou. Liefs

  • 18 Augustus 2013 - 09:23

    Tiny V D Veeken:

    Hallo Theo leuk om je belevenissen van je mee te mogen delen maar ik wil je vandaag natuurlijk van harte Feliciteren met je verjaardag verder wens ik je nog veel succes Groetjes Tiny xx

  • 18 Augustus 2013 - 09:42

    Karl En Corry Van Eekelen:

    Hallo Theo we hoorden van Hetty dat je jarig bent.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag man.
    We hopen voor je dat de eerste blaar nog lang weg blijft
    Groetjes Karl En Corry

  • 18 Augustus 2013 - 10:04

    Jaap En Aaltsje:

    hey Theo
    gefeliciteerd met je verjaardag. nu een keer niet met Haarlem Jazz. wat goed van je dat je zo blaarvrij kan lopen. Wat leuk dat zulke lieve en verrassende mensen onderweg tegenkomt, zo zie je maar niet te veel plannen en alle onverwachtse dingen over je heen laten komen. we nemen vandaag allemaal een borrel op je , op je verjaardag en op je prestatie. Proost Theo

  • 18 Augustus 2013 - 10:56

    Erik:

    Proficiat Pelgrim, nog vele jaren en veel mooie kilometers te gaan.
    Behouden tocht!

  • 18 Augustus 2013 - 11:37

    Jan Hectors:

    Goedemorgen Theo,
    gefeliciteerd met je verjaardag en goed dat je een rustdag hebt ! Ik vo
    lg dagelijks je verslagen en het geloof in het goede in de mens krijgt een fijne stimulans. Wat maak je leuke dingen mee ! Ik wens je een fijne en relaxte dag toe en voor morgen gezond weer op ! Tot later en groet Jan

  • 18 Augustus 2013 - 11:53

    Ed:

    Nog gefeliciteerd Theo.. Nog een goede tocht gewenst..Succes.

  • 18 Augustus 2013 - 14:43

    Willem:

    Theo,
    Van harte gefliciteerd met je verjaardag. Vanavond zullen we op je klinken. Dat het vervolg je net zo mag bevallen als wat achter je ligt. Als er nu nog iemand zegt dat Fransen onvriendelijke mensen zijn kun jij in ieder geval andere verhalen vertellen. Succes en groet,
    Willem en Joke

  • 18 Augustus 2013 - 17:08

    Ed En Lilly:

    Dag Theo.
    Hopelijk heb je jouw rustdag kunnen gebruiken om toch even aan jouw verjaardag te denken. Proficiat!
    Groetjes,
    Lilly en Ed

  • 18 Augustus 2013 - 21:55

    Ellie Scheppers:

    hoi theo,

    nou, petje af hoor. wat een volhouder ben jij! ik weet hoe warm het was de afgelopen dagen in frankrijk want wij waren daar aan het fietsen. vandaar ook mijn late reactie.

    ik merk dat je het totnogtoe prima volhoudt. en het is duidelijk geen kleinigheid. maar als je het helemaal af hebt is de voldoening enorm.

    dus, stug doorgaan totdat je je doel hebt bereikt.

    heeeeeel veel succes gewenst en ik zal Janneke kievit a.s. dinsdag vertellen van je vorderingen!

    groetjes van ellie

  • 19 Augustus 2013 - 09:42

    A:

    Hallo theo nog gefeliciteerd met je verjaardag leuk je verslagen nog een goede tocht liefs jan antoinet

  • 19 Augustus 2013 - 22:22

    Roberto, Janette En De Kinderen:

    Dag Theo, peregrino,

    In de eerste plaats willen we je feliciteren met je verjaardag. We wisten niet dat jij gisteren jarig bent geweest, maar door de reacties van anderen zijn we daar achter gekomen. Ik ga morgen een borrel op je gezondheid nemen.

    Theo, peregrino, wat kan jij mooi schrijven. Ik geniet van al jou verhalen. Ik denk dat jij in al die mooie omgevingen veel inspiratie op doet en ook krijgt. En het is ook mooi om te lezen dat jij iedere dag lieve, solidaire en behulpzame mensen ontmoet.

    Wederom veel succes met je peregrinaje a Santiago.

    Groetjes van Roberto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Reims

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 33037

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: