onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Limoges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

05 September 2014 | Frankrijk, Limoges

3 september 49e etappe
St. Leonard-de-Noblat -Limoges
16,0 km totaal 1137,9
17805 stappen totaal 1490870

't Weer blijft maar mooi. Vanmorgen afscheid genomen van Barbara. Ontbeten met Gerd en Willy. Zij nemen halverwege de route de bus naar Limoges. Dan kunnen ze vast treintickets halen.. want dan keren zij ook huiswaarts.
Dus ging alleen weer op weg. Even verder op zag ik bij een bushalte dat er maar 2 maal per dag een reed. Je zal die ene net gemist hebben, moet je toch lang wachten.
Op een moment had een automobiliste kennelijk een hekel aan voetgangers. Ik werd bijna van de weg gereden. Het is omdat ik optijd wegsprong. Anders!!!!!!
Onderweg kwam ik een leuk straatnaambordje tegen "place de Leun"
Leuk voor mijn zus.
In Limoges is een mooie cathedraal. Wij slapen bij de nonnen. En ineens zijn daar ook weer de 2 Fransen. Was weer een leuk weerzien.
Verder ga ik mee naar de mis. Ik???? ja! !!!!
Aan het eind werden de pelgrims speciaal begroet en kregen we de pelgrimszege mee.

  • 05 September 2014 - 18:38

    Elke:

    Ja, ja Theo. Kan toch niet anders dat je ook naar de mis gaat: samenwonen met een geestelijke verzorgster.....
    Jammer dat de leuke Duitsers wieder nach Hause gehen!
    Wie weet wat nu op je pad komt.
    Xx gerrie en elke

  • 05 September 2014 - 22:32

    Hetty:

    moet ik mij zorgen maken.? je gaat nu toch wel heel vreemd doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Limoges

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 33024

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: