onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Captieux, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

18 September 2014 | Frankrijk, Captieux

15 september 61e etappe
Bazas _ Captieux
29,8 km totaal 1442,4
27463 stappen totaal 1757329

Gisteren werd ik op mijn handrug gestoken door een daas. Met een beetje azaron gaat t wel weer weg, dacht ik!!
Nou vanmorgen dacht ik, ik hoef geen bokshandschoen meer aan te trekken. Ik doe zo wel een partijtje mee. Het was een ballon. Met veel pijn en moeite kon ik mijn ring nog afkrijgen. Want hij begon aardig knel te zitten.
Met Jean_Pierre op pad gegaan. Later toch maar even naar de pharmacie voor een zalfje. Een tavegil had ik al ingenomen. Door het lopen krijg je alleen nog maar meer stuwing. We zien wel hoe het morgen gaat.
In de richting van Captieux hebben we zeker 14 a 15 km over een oud treinspoor gelopen. Het was bijna een kaarsrecht pad. In Captieux kwamen nog 4 Duitse pelgrims aan. Helaas was hiet geen slaapplek meer, dus gingen we 8 km verderop naa le Billon.
We kwamen bij een 88 jarige dame aan. 3 turven hoog, broodmager, maar zeer vriendelijk. Maar rijdt nog zelfstandig auto. Leeft wat de natuur haar geeft. Heeft wat kippen, 2 geitjes en een kleine boomgaard.
Wij gaven haar wat bananen en de muesli die we onderweg gratis kregen. Zij was als een kind zo blij. Dat weer eten voor 2 dagenvoor haar.

  • 20 September 2014 - 11:22

    Roberto:

    Heel lief van jullie, Theo.

    Groet van Roberto

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Captieux

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 32996

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: