onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Saint-Sever, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

18 September 2014 | Frankrijk, Saint-Sever

18 september 64e etappe
Mont de Marsan _ Saint Sever
21,3 km totaal 1520,2
18415 stappen totaal 1826009

Tim nam de gewone route over 50 km, Freek over de snelweg 37 km.
Kan je nagaan wat dat scheelt.
Er hingen nu donkere dreigende wolkenvelden boven ons. Maar gelukkig hebben we geen spatje gehad.
Althans niet uit de lucht.
Vanwege de droogte worden de maisvelden regelmatig besproeid. Zo ook vandaag. We zagen het al vanuit de verte. De besproeiing kwam ook over de hele weg. Dus moesten we het goed timen. We moesten ongeveer 100 meter overbruggen. Nou met een sprintje zijn we precies droog gebleven. Best knap vonden wij met 12 kg op de rug. Misschien is het wel een wereldrecord.
Gelukkig was t met de straaljagers al een stuk minder.
We zitten nu in de gite met zijn tweeen. Met een mogelijkheid van 12 bedden.

• 18 September 2014 - 17:37

Elke:

Leuk Theo om je berichten te lezen en je te volgen.hopelijk is je hand weer aan de betere kant.xx elke

• 18 September 2014 - 17:54

Willem En Joke:

Goed bezig Theo. Wij hebben gisteren met Hetty op je geproost. Prachtig om je verhalen te lezen over dat schitterende land, en alles wat je onderweg meemaakt. En .... je schiet lekker op.
    Veel plezier nog.
    Groet,
    Willem

• 18 September 2014 - 17:55

Heuten Rudy:

Ja Theo kijk elke dag of je wifi had om je berichten online te kunnen zetten,
    zie daar echt naar uit om je zo te kunnen volgen en blij voor je dat je zoveel
    volk ontmoet en van alles meemaakt alleen niet goed van je gezwollen hand.
    groetjes Rudy en Marie-Pierre

• 18 September 2014 - 18:28

Hetty:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa en hoe is het nu met die hand!!!!! A schrijven en B achterhouden.
    Zal wel weer meevallen.
    Loop lekker lief

• 18 September 2014 - 20:48

Bernadette Van Der Meij:

Hoiii ,Theo, man je gaat goed en wat maak je veel mee! Wat een belevenis zo'n reis. Doe voorzichtig we volgen je met veel belangstelling! Groetjes Bernadette

• 19 September 2014 - 11:57

J&J:

Ja Theo, hoe zit het nu met die hand??? En waar we ook nieuwsgierig naar zijn: hoe zit het met een vrije dag voor je? Doe je daar nog aan? We hebben weer genoten van je verhalen! XX

• 19 September 2014 - 11:58

Katrien Lambert:

Beste Theo,
    Ik volg u op de voet uiteraard via uw mooie verhalen die ik ontvang per mail.
    Het gaat u goed.
    Katrien

• 19 September 2014 - 20:57

Pim:

Hi pelgrim Theo! Leuk je avonturen te lezen.. :) Enjoy! Gr. Pim

• 21 September 2014 - 15:29

Herma:

Leuk hoor Theo, om al je verhalen te lezen. Ik ga er altijd echt even gezellig voor zitten en kijk op de kaart waar je bent. Wat schiet je al op! Zie je de Pyreneeën al liggen? Goede tocht gewenst. Groetjes, Herma

• 22 September 2014 - 15:49

Heidi:

Theo,

Nog altijd een beetje heimwee om erbij te zijn, ik kijk er altijd naar uit om je verslag te lezen, 1520 km op je teller, amai, ik wens u veel moed en doorzetting,

Gr
    heidi