onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

29 Augustus 2015 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Vanmorgen om 6.17 uur vertrok de TGV uit Amsterdam. Hetty en Thea brachten ons daarheen in alle vroegte.
In Parijs reed de metro niet, dus werden we naar de bus gedirigeerd.Nou dit was side-seeing Paris.
Langs de Notre-Dame, over de Seine, langs Palais des Justice naar Gare de Montparnasse.
Om half 6 in Bayonne aangekomen. Hier hadden we eigenlijk de trein naar Cambo les Bains moeten hebben, maar die reed ook niet.
Dus een rechtstreekse busverbinding naar St. Jean pied de Port. Deze rit duurde ruim anderhalf uur, maar gelukkig met airco. De temperatuur begon namelijk al aardi op te lopen tot boven de 30.
In StJpdP dezelfde refugio opgezocht als vorig jaar. Deze had ik thuis al gereserveerd. Hij had nog steeds hetzelfde 3-gangen menu als vorig jaar.
Niks mis mee, het smaakte goed.
Buiten nog Frans en Rosanne ontmoet. Hun gaan hun eigen weg en dat is prima.