onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Logroño, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Logroño, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

04 September 2015 | Spanje, Logroño

4 september 76e etappe
los Arcos - logrono

27,5 km totaal 1810,8
stappen 36806 totaal 2161771

Ik moet nog even vertellen over gister. Daar kwam ik het meisje weer tegen die in Roncevalles een allergische reaktie had met onbekende oorzaak. Zat onder de bulten van top tot teen, opgezette klieren en een gezwollen tong. Ikheb toen haar verwezen naar de dokter ( zij was zelf arts) . Daar heeft ze de nodige spuiten e.d. gekregen. Eindelijk was ze gister weer voor het eerst weer hersteld.
BON CAMINO BON CAMINO

Dat is wat je de hele dag hoort als je iemand passeert of gepasseerd wordt.
Je bent een grote familie.
Het was een prachtig gezicht toen de zon opkwam. Een grote Jacobsladder die door de wolken scheen.
We liepen naar een dorpje wat tegen de heuvels aangeplakt was, beschermd door de landerijen. Hier was geen sprake van huizen uitbreiding, want dat was gezien de ruimte gewoon niet mogelijk. Voor de jeugd zal hier weinig perspectief zijn.We zijn door enkele olijfboomgaarden gelopen
Rudy moest de grond voor de tweede maal even van dichtbij bekijken. Buiten wat knieschavingen viel het mee.
We zijn nu in het Riojagebied, met uitgestrekte velden.
Dat ik dat allemaal kan en mag beleven.

• 04 September 2015 - 17:09

Caminofrans:

OLA Pelegrino,
    Eerst effe corrigeren, bon Camino zegt men in Frankrijk. In Spanje Buen Camino en Portugal Bom Caminho!
    Veul plezier op dat skon stuk Camino!
    Gegroet van een zeer ervaren pelgrim!
    Buen Camino
    Caminofrans

• 04 September 2015 - 17:21

Tiny :

Hoi Theo leuk om je verslagen weer te lezen zo blijven we toch op de hoogte van je ervaringen verder wens ik je nog mooie wandelingen. Groetjes Tiny

• 04 September 2015 - 18:05

Jan Otten:

Dag Theo, benieuwd naar het nieuws van morgen nu je in de Rioja duikt !!
    Wel fijn dat je je tocht zo netjes optekent voor ons.
    Nog een 'goede camino' gewenst van ons
    Jan en Mie

• 04 September 2015 - 19:11

Bernadette Van Der Meij:

HoiiiTheo, petje af voor wat je alweer hebt bereikt.
    Als ik het goed begrijp loop je niet meer alleen,dat lijkt me een stuk prettiger.
    Fijn om je verslagen te lezen, ik kijk nu alweer uit naar morgen.
    Succes en geniet van al het moois onderweg!

• 04 September 2015 - 23:28

R. Matamoros:

Hallo Theo, peregrino,

Ik lees dat je mooie landschappen ziet en geniet van je camino. Ik zou graag mee willen maken wat je meemaakt. Nu je daar in de Rioja gebied bent, moet je ook de wijn uit die streek proeven. De wijn uit de Rioja is ook voortreffelijk.

Een groet van ons allen. Blijft genieten.

José, Diego, Janette en Roberto

• 05 September 2015 - 14:53

Hetty :

Ga zo door jongens, en wees voorzichtig. Ongelukken zitten in kleine hoekjes. En Rudi, je hebt twee knieren, dus zo is het genoeg. Theo weer lekker eerste hulp spelen.
    Ik destilleer uit de reacties een avondje sauna met de Van der Meijtjes en een avondje Rioja drinken met Roberto en Janette.
    Dus heelhuids terugkomen.