onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Villambístia, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Villambístia, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

07 September 2015 | Spanje, Villambístia

7 september 79e etappe

Granon - Villambistia

24,3 km totaal 1891,1
stappen 34714 totaal 2270806

Gisteravond hebben we met ongeveer 30 personen genoten van een gezamenlijke maaltijd. Gekookt werd er door de 3 vrijwilligsters. Te weten 1 uit Italië, 1 uit Amerika en een non van de plaatselijk parochie. En dat alles onder een donativo. Natuurlijk moest er wel gezamenlijk afgewassen en opgeruimd worden. Erg gezellig.
Het was vanmorgen wat aan de frisse kant. Op weer glooiiende paden, met aan beide zijde de bergen was het weer een mooie route. Helaas een heel stuk langs de snelweg, maar goed dat hoort er bij.
Wel nog op een heuvel een paar herten gezien, heel mooi zo tegen een berghelling.
Overigens xe pelgrims op de fiets flitsen zo af en toe langs je oren. Op paden met heel veel keien en andere oneffenheden zijn ze niet altijd te benijden.
Morgen moeten we weer een kleine 300 meter stijgen.
Maar eerst lekker uitrusten.

• 07 September 2015 - 14:40

Anne Et Alain Maclin:

Bonjour Théo, Frantz et Rozanne,

Nous gardons de bons souvenirs de vous et vous embrassons tous les trois.
    Nous sommes heureux de vous voir en Espagne.
    Je n'ai pas refait un bout de pèlerinage mais repartirai bien un jour.
    Je suis contente que cette rencontre en Champagne est maintenant une amitié.
    Bravo. Bon camino et nous continuons à vous suivre

Anne et Alain Maclin. Nous vous avions acceuilli en 2013 je crois.
    A bientôt peut être