onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

13 September 2015 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

13 september 85e etappe

Villalcazar de Sirgo - Calzadilla de la Cueza

21,3 km totaal 2038,7
stappen 30428 totaal 2462027


Allereerst moet ik iedereen even bedanken voor de fijne en warme reakties. Als ik ze na een tocht teruglees wordt ik daar heel blij van. Zeker na zo'n dag als vandaag. Het lijkt wel een totale ommekeer met voorgaande dagen. Is de herfst ingetreden of is het eenmalig? Ik hoop van wel.
Ten eerste had we gedurende 17 km een heel saaie rechte grindpad. Nadat we het dorp waar we sliepen hadden verlaten begon het hard te waaien. Dat was dus windkracht 5 a 6 tegen. In de verte werd de lucht steeds zwarter. Op tijd kwamen we een particuliere gelegenheid tegen om wat te drinken. Toen begon het te regenen, dus poncho's aan. De temperatuur is niet boven de 14 graden geweest.
Aangekomen bij de albergue genoten we van een warme douche. Hierna in het dorp paella gegeten met een glas wijn. Dan voel je je weer een heel ander mens.
Een van de lieve volgers opperde het idee om als ik mijn einddoel haal van mijn verhaaltjes een boekwerk te maken.
Hier zit ik al over te denken.

  • 13 September 2015 - 16:07

    Katrien Lambert:

    Dag Theo,
    Hopelijks was de mindere dag van vandaag maar éénmalig.
    Hier in Belgie is het weer ook maar flauw.
    Dat plan om van uw verhalen een boekwerk te maken lijkt mij een heel goed idee.

  • 13 September 2015 - 16:43

    Leny Doodeman:

    Hallo Theo, Fijn om steeds het dagverslag van jouw tocht te lezen. Het voelt of je het een beetje meebeleeft. Ook doet het ons denken aan de fietstocht die wij gemaakt hebben naar Santiago de Compostilla.
    Nog een goede en fijne tocht verder en na regen komt altijd weer zonneschijn, ook in de "herfst". Een hartelijke groet en een mooie aankomst in Santiago, Piet en Leny

  • 13 September 2015 - 20:25

    Jean-Claude Va,n Os:

    Hallo Theo,


    Ik vind het fijn om dagelijks je reisverslag mogen lezen.
    Je hebt werkelijk reporters talent. Als ik jou dagverslagen lees is het alsof ik zelf de pelgrimstocht meemaak.
    Ik ben de schoonbroer (zwager in het nederlands) van Rudy.
    Doe hem maar de groeten van mij.
    Ik wens jullie allen een fijne verderzetting van jullie pelgrimstocht.

    Met vriendelijke groet,

    Jea&n-Claude

  • 13 September 2015 - 21:12

    Leon:

    Hoi Theo,
    Je schiet al lekker op; al weer op de helft van Burgos en Leon en ook zo'n beetje op de helft van je lange tocht. Heb zojuist even in Street view de albergue bekeken waar je zit en als ik me niet vergis zit er een zwembad bij. De Pelgrims van tegenwoordig worden goed beloond voor hun zware werk haha.
    Zet m op de komende dagen we (Mia en ik) lezen met je mee. (hoop dat de weersvoorspellingen voor dinsdag niet uitkomen)
    Groet,

    Leon

  • 13 September 2015 - 23:18

    Karin:

    hoi Theo,

    ik hoop dat de komende dagen beter worden. hou vol!
    je bent nu al zover dat een naslagwerk in de toekomst wel leuk is

    groetjes Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calzadilla de la Cueza

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 33001

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: