onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Reliegos, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Reliegos, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

16 September 2015 | Spanje, Reliegos

15 september 87e etappe

Sahagun - Reliegos

31,5 km totaal 2097,7
stappen 44428 totaal 2538598

Gistermiddag nog een kniebandage voor Rudy gehaald bij de farmacie. Vanmo rgen naeen half uurtje ging het niet meer. Hij had teveel pijn en is dus, denk ik terecht gestopt. Wel erg sneu. Het lijkt wel het verhaal van de 10 kleine nikkertjes. Eerst Hans die afhaakte, hij loopt denk ik enkele dorpen voor ons en nu Rudy.
onderweg kwamen we enkele splitsingen tegen, waaruit je de route kon kiezen. Niet erg logisch, want je kwam allemaal weer bij elkaar uit.
Als gebouwen van adobe niet elk jaar opnieuw worden bestreken, raken ze snel in verval, zoals langs de St. Jacobsroute dikwijls te zien is.
Vanaf El Burgo Ranero zie je overal rode leem- op de uitgestrekte vlakten met akkers, op de wegen en paden, en als bouwmateriaal voor de huizen. De eentonigheid van het landschap wordt onderbroken door ondiepe beekdalen, waar populieren en platanen groeien.
aangekomen in Reliegos zagen we veel ondergrondse woningen

• 16 September 2015 - 15:33

Jan Otten:

Dag Theo,
    We volgen jou tocht dagelijks op. Verzorg je maar goed dat we geen verdere 'afvallersverhalen' moeten lezen !
    Die ondergrondse woningen, wonen daar nog mensen in of werd dat eeuwen geleden bewoond ?
    Veel moed en toch ook plezier bij je verdere stappen !!
    Jan en Mirjam

• 16 September 2015 - 15:34

Katrien Lambert:

Spijtig van Rudy, hij was nu al zo ver.

• 16 September 2015 - 20:06

Frans De Maeght:

En weeral tegenslag voor Rudy, want de 2 vorige jaren was er ook telkens een tegenslag in de familie, waardoor hij moest stoppen en nu is het de knie die het begeeft.
    Ja zelf weet ik best dat dergelijke afstanden lopen ( in het Vlaams : stappen ) niet van een leien dak loopt en daarom wens ik u Theo veel moed op uwen tocht naar Santiago. Maar u kennende zal dit allicht geen probleem zijn.

• 16 September 2015 - 21:14

Bernadette Van Der Meij:

Hoiii Theo je bent een taaie dus je gaat het redden!
    Het is een feestje om je verslagen te lezen, houd moed en geniet van alles wat je pad kruist!
    Succes ,groetjes Bernadette en Gerard.

• 16 September 2015 - 21:54

Rosanne Ally:

Theo,
    Ik kan het bijna niet geloven van Rudy.
    Theo, ben jij nu alleen of is er nog iemand bij jouw?
    'k Wens je alleszins het beste en veel succes.