onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

23 September 2015 | Spanje, Tríacastela

23 september 95e etappe
O Cebreiro - Triacastela

21,3 km totaal 2303,4
stappen 30429 totaal 2832452

Gisteravond gezellig gegeten met 2 Amerikanen, 1 Duitser en een Canadees. Toen we na een half uur naar buiten keken zat het potdicht van de mist. Er was niet meer dan 30 m zicht. Gelukkig wist ik nog precies waar de albergue was, anders zou je zo maar verdwalen boven op een berg.
Nou staat hierom bekend dat de mist zo maar kan opduiken.
Vanmorgen was het niet anders. Jammer want zo kon je het dal niet inkijken. Pas na 11 uur begon het op te klaren. Gelijk werd je weer verrast door het prachtige uitzicht.
Eerst moest we nog even klimmen naar 1395m en daarna een lange afdaling naar 671m.
Op de Alto de San Roque staat een metalen standbeeld van een pelgrim die probeert tegen de wind en regen in te worstelen.
We liepen door een aantal boeren dorpjes waar de koeien ook regelmatig van de paden gebruik maken. Dus moesten we heel goed kijken waar wij onze voetstappen zetten.
Zo de ergste bergen hebben we nu wel gehad.

• 23 September 2015 - 17:15

Niels:

Hey Theo,

Leuk om je verhalen weer te volgen, heel veel succes nog!!
    Groetjes niels en anne-marie

• 23 September 2015 - 21:44

Henny:

hey theo, wij blijven je volgen en genieten van je verhalen! sterkte man, gretjes henny en dini

• 23 September 2015 - 22:18

Lienke En Chiel:

Wow, 1395 m is een beste klim theo!! Nog een paar dagen lopen en dan ben je eindelijk op de plek waar je jaren naar toe hebt gelopen! Succes en vooral heel veel plezier met de laatste etappes!! Liefs van ons

• 24 September 2015 - 02:25

Herma:

Ha Theo,
    ik wens je nog heel veel succes toe tijdens het laatste gedeelte van je bewonderenswaardige tocht!
    Gr. Herma

• 24 September 2015 - 09:28

Jan Jansen:

Hoi Theo, leuk om al je bezienswaardigheden te volgen. Het eind komt in zicht!

Gr. Jan