onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Sarria, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Sarria, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

24 September 2015 | Spanje, Sarria

24 september 96e etappe
Triacastela - Sarria

19,5 km totaal 2322,9
stappen 27857 totaal 2860309

Een etappe over groene heuvels, door boeren dorpen, en over de pas Alto de Riocabo, waar we een prachtig uitzicht hebben.
hierboven hadden we zo'n mooi uitzicht over het dal. Hier zag je een enorm groot meer opdoemen. Midden in zag je enkele bomen er boven uitsteken. Het was een beetje sprookjesachtig. Echter als je goed keek bleek het allemaal laaghangende wolkenvelden. In de afdaling kwamen we dus ook in deze wolken te lopen naar weer een boerendorpje. Het leek dus net een onderwaterdorp.
De verbindingsweg tussen de dorpen heet een corredoire. Dit is vaak een rotsachtige, vochtige holle weg. Gelukkig is het hier de laatste dagen droog geweest. Anders kon je hier met goed fatsoen niet overheen.
Het is weliswaar een korte etappe, maar dat komt vanwege de albergue.
Morgen weer een dag.

• 24 September 2015 - 14:38

Willem:

Hé Theo,

Een wat kortere etappe is ook wel eens lekker. Heb je nog even tijd om op een terrasje te zitten. Zo te zien schiet je al lekker op. Geniet nog van de rest van je reis.
    Groet,

Willem en Joke

• 24 September 2015 - 15:22

Elke:

Hi Theo. Het eind/ het doel is in zicht. Soms is het nog een beetje wazig soms sprookjesachtig ..
    Maar het is in zicht.
    Hou vol!. Gr Elke

• 24 September 2015 - 16:29

Dennis :

He ouwe,

De laatste kilometertjes komen er nu aan, doe het rustig aan, want je moet nog fit genoeg zijn om langs de zijlijn te rennen wanneer je weer terug bent.
    Succes en laat je voeten je niet van je pad wegleiden.

• 24 September 2015 - 17:31

Bernadette Van Der Meij:

Hoi Theo je gaat goed,je gaat het zeker redden! Hoeveel dagen nog tot het einddoell?
    Succes verder!

• 25 September 2015 - 12:34

Leny Doodeman:

Hallo Theo,
    Wat gaat het goed en wat is het einddoel nu dichtbij. Soms vergeet ik bij het lezen dat jij alles moet lopen. Wij gingen op de fiets en dan ben je er wel sneller maar misschien zie je dan ook wel minder. In ieder geval zijn jouw verslagen en verhalen heel herkenbaar en ik ben een trouwe volger van jouw reis.
    Succes met het laatste deel en geniet van je aankomst in Santiago. Dit is heel speciaal maar ook heel onwerkelijk omdat de tocht dan ineens voorbij is.
    Bonne camino. Groeten van Piet en Leny