onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Pedrouzo, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

28 September 2015 | Spanje, Pedrouzo

28 september 100e etappe
Arzua - Pedrouzo

19,5 km totaal 2418,1
stappen 27857 totaal 2996308

De route voert door een fraai landschap met kleine beekdalen en prachtige boerendorpen.
Het was een korte maar heel mooie etappe. Met de volle maan en de opkomende zon was het weer een mooi uitzicht. Nu weinig tot geen hoogteverschillen meer.
Ik moet nog even vertellen over een vrouwelijke pelgrim. Vanaf Leon gaat zij samen met een vuilniszak het vuil langs de route te lijf. Zij verzamelt alles wat de pelgrims wegsmijten. En de hoeveelheid die zij per dag bij elkaar spaart is onvoorstelbaar veel.Niet te begrijpen toch?
Zit nu in een splinternieuwe albergue met een binnentuin en achtergrond muziek, als in een sauna. Wat een luxe voor een eenvoudige pelgrim.
Tijd vliegt........

  • 28 September 2015 - 17:42

    Rudy Heuten:

    dag maatje,blij dat het zo goed gaat ,je hebt geen motivatie meer nodig hé je bent er bijna.groetjes

  • 28 September 2015 - 17:44

    Rudy Heuten :

    heb hiervoor al reacties geplaatst maar niet aangekomen denk ik zal wel vertellen als we elkaar zien.
    toen met je slapen op de gang zij ik de rust die je dan thuis hebt maar dat ik graag dat gesnurk had gehoord doei

  • 28 September 2015 - 18:56

    Erik:

    Hallo Theo,
    De honderdste, een enorm aantal. De finish komt in zicht. Succes in de volgende etappes.

  • 28 September 2015 - 19:21

    Bernadette Van Der Meij:

    Hoiii Theo, je 100e etappe wat een prestatie. Het ga je goed, volgens mij ga je het aantal kilometers al aftellen.Veel succes nog en hou je taai.
    Liefs uit Overveen van Bernadette, Gerard en Tim.

  • 28 September 2015 - 20:35

    Willem En Joke:

    De honderdste is ook een mijlpaal, en bijna bij de finish.
    Goed bezig jongen.
    Zie je binnenkort.

    groet,
    Willem en Joke

  • 28 September 2015 - 21:49

    Herma:

    Ha Theo,

    Nu je bijna aan het einde van je pelgrimstocht bent gekomen, kon ik het niet laten weer eens terug te gaan naar het begin van je pelgrimstocht en om een aantal reisverslagen uit die periode weer te herlezen.
    Ik kwam natuurlijk weer uit bij 2 augustus 2013. Je woorden over Cees ontroerden mij toen en ontroerden mij nu weer opnieuw.
    Ik vind het fantastisch, dat je de tocht nu bijna volbracht hebt en ondanks de tegenslagen, die je op je weg tegenkwam, vol hebt gehouden en door bent gegaan.
    Ik heb grote bewondering voor de prestatie die je geleverd hebt!
    Succes met de laatste kilometers.
    Tot ziens in Nederland!

    Hartelijke groeten,
    Herma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Pedrouzo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 33028

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: