onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

29 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

29 september 101e en laatste etappe

Pedrouzo - Santiago de Compostella
22,3 km totaal 2440,4
stappen 31857 totaal 3028165

De laatste etappe voert langs de plek in Lavacolla waar de pelgrims zich vroeger in de beek wasten en loopt over de Monte de Gozo, waar ze voor heteerst de kathedraal van SdC zagen liggen en de apostel dankten voor hun behouden aankomst.
Het was wederom een heerlijke wandeling. SdC is best een grote stad. Voordat ik op het plein van de kathedraal was moest ik bijna de hele stad door, tot het oudere gedeelte.
Op het plein was het behoorlijk druk, maar helaas zag ik niet direkt bekenden. Maar de indrukken waren best even emotioneel. Uiteindelijk hebben mijn onderdanen mij tot hier gebracht.
Het was een bijzondere ervaring, met zoveel warme mensen om je heen. Soms zag je ze elke dag, soms een paar dagen niet.
Vandaag ook weer met enkele gegeten, of het glas geheven.
A.s. donderdag vlieg ik terug naar huis. Ik ga niet naar Finisterre, het is voldoende.
Ik wil iedereen bedanken voor het volgen van mijn reis deze 3 jaar, en voor de ontzettend warme reakties onderweg.

• 29 September 2015 - 20:58

Suzan:

Wat moet dit een goed gevoel zijn.
    Gefeliciteerd!

• 29 September 2015 - 20:59

Michiel:

GEFELICITEERD! !! Heel goed gedaan pa, top prestatie.

• 29 September 2015 - 21:11

GerJ:

Theotje,

Gefeliciteerd met het halen van de "eindstreep "

Alle RESPECT voor deze prestatie....

Goede vlucht en spreek je later....

• 29 September 2015 - 21:16

Katrien Lambert:

Fantastisch gedaan Theo.
    Proficiat.

• 29 September 2015 - 21:27

Henny:

GEFELICITEERD MAN, GEWELDIG!
    WAT EEN KLUS, MAAR WEL VOLBRACHT!
    geniet nog even en rust lekker uit,
    groetjes van henny en dini. ( henny's gym)

• 29 September 2015 - 21:31

J&J:

Lieve Theo, wat een prestatie. Gefeliciteerd!!! Niemand neemt deze ervaring van je af. Goede reis. XX

• 29 September 2015 - 21:33

Rosanne Ally:

Theo,
    Welgemeende grote proficiat.
    Gefeliciteerd dat je de eindstreep behaalde.
    Fantastisch gedaan!

• 29 September 2015 - 21:44

Marijke Neeven:

Hallo theo!!
    Van harte gefeliciteerd! Wat een topprestatie!
    Nu kan je weer een rondje om de kerk lopen met de hond!!!
    Tot ziens!!

• 29 September 2015 - 22:00

Ed:

Topprestatie Theo, ik doe je het niet na. Deze herinneringen neem je altijd mee. Wat is de volgende uitdaging op je lijstje? Naar Azië op de fiets?

• 29 September 2015 - 22:23

Coby:

Wat een grootse prestatie Theo. Super dat het je gelukt is! Gefeliciteerd!!
    En nu weer naar huis. Dat moet voor jou (en Hetty) toch ook wel weer erg plezierig zijn. Goede reis donderdag!

• 29 September 2015 - 22:27

Hans:

Topprestatie! Gefeliciteerd!

• 29 September 2015 - 22:30

Karin:

GEFELICITEERD!!!!!
    top gedaan nog een paar dagen genieten en uitrusten van deze lange reis.
    goede reis terug. zie je snel

gr Karin

• 29 September 2015 - 23:02

Rudy Heuten:

proficiat mannen en vooral jij Theo want je hebt hem volledig gedaan.2440 km stappen het is niet niks.
    en nu een goede vlucht naar huis donderdag ik laat wel iets horen. groetjes en nogmaals een dikke proficiat
    doei

• 29 September 2015 - 23:29

Christine Deguffroy:

Ik heb jou enkele keren ontmoet als wandelgezel van Frans en Rosanne....oprechte proficiat ...geniet verder. Het was leuk en interessant om dagelijks jou dapdagverslag te lezen . Het gaat jou verder goed!!!

• 30 September 2015 - 01:07

Herma:

Ha Theo,

Van harte gefeliciteerd met het behalen van je einddoel! Ik bewonder je prestatie enorm! Geniet nu maar lekker van je succes en de terugtocht naar Hetty!

Lieve groet,
    Herma

• 30 September 2015 - 07:22

Tiny:

Theo gefeliciteerd weer een mooie prestatie het was fijn om je te volgen met je ver slagen .Voor nu een goede reis naar thuis zie je Groetjes liefs Tiny

• 30 September 2015 - 07:39

Willem:

Dikke proficiat van ons allemaal!

• 30 September 2015 - 07:58

Oda:

Fantastisch, gefeliciteerd !!! Dank je wel voor de mooie verslagen.

• 30 September 2015 - 08:16

Sabine:

Gefeliciteerd, wat een bijzondere prestatie!!

• 30 September 2015 - 09:36

Jan Jansen:

Theo, van harte gefeliciteerd met het volbrengen van deze bijzondere tocht. Petje af!!!!

• 30 September 2015 - 10:24

Karl Van Eekelen:

Hallo Theo gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal geweldig je zal wel trots zijn.
    Ik kwam Hetty vanmorgen tegen toen ze de hond aan het uitlaten was.
    Hij komt morgen thuis riep ze enthousiast

Groetjes Karl en Corry

• 30 September 2015 - 11:04

Leone:

Proficiat Theo!!!
    Geweldige prestatie, nu weer snel naar huis.
    Hoop nog wat van je verhalen te horen.
    Groetjes,

• 30 September 2015 - 11:46

Willem En Joke:

Theo,

Gefeliciteerd en respect, het einddoel is bereikt, hoewel de reis op zich jouw eigenlijke doel was. Je blijft natuurlijk wel altijd onderweg naar morgen. Spreek je in Haarlem.

groet,
    Willem en Joke

• 30 September 2015 - 12:10

Hans M. Ooteman:

Theo, proficiat!
    De beschrijving van de aankomst is kort maar tussen de regels bespeur ik meer emotie dan je loslaat.
    Een en ander zal wat met je gedaan hebben. Ben benieuwd.

Buurman Hans M. Ooteman

• 30 September 2015 - 22:10

José:

Theo! Van harte! Een top prestatie van jou. Een ervaring rijker met geweldige herinneringen en zelfreflectie. Hoop alle ins en outs van jou snel allemaal persoonlijk van te horen.
    Groet,

José