onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

30 September 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

30 september Rustdag in Santiago de Compostella

Om 9 uur pas opgestaan. Is in 5 weken niet meer gebeurd.
Allereerst ben ik naar het huis voor de pelegrino gegaan om mijn "compostella" op te halen. Dit is de officiele oorkonde die bij de camino. Vanwege de afstand kreeg ik er een tweede bij.
Hierna naar de kathedraal om de mis bij te wonen. Begon om 12 uur, maar om 11 uur was hij al vol. Gelukkig had ik een zitplaats achterin. En ja hoor aan het eind van de mis werd het werd het wierookvat door 7 monniken de kerk doorgeslingerd. Een zeer imposante belevenis om dit meegemaakt te hebben. Van dit gebeuren werd er door iedereen gefotograveerd.
Helaas was er geen mogelijkheid om kaarsen op te steken. Voor al diegenen die mij dierbaar zijn - mea coulpa....
Ik vind het spijtig dat ik dit niet samen met Rudy heb mogen beleven. Want uiteindelijk hebben wij samen de langste tijd in harmonie doorgebracht.
Hier eindigt "onderwegnaarmorgen", maar jullie horen nog van mij.

BUEN CAMINO.

  • 30 September 2015 - 16:05

    Dennis Robbemond:

    Mooie afsluiting (behalve dat Rudy er niet bij was) van een prachtige tocht/rit/beleving. Donderdag alle details horen ouwe.

    Volgende keer wordt het weer strand 6 daagse ;)

    Dennis

  • 30 September 2015 - 16:25

    Gene En Caroline:

    Dit keer geen "Buen
    Camino". Meer, maar "feliciades"!
    Heel hartelijke groeten, Gene en Caroline (uit Londen, vandaar een dagje telaat).

  • 30 September 2015 - 17:10

    Rudy Heuten:

    Theo,bedankt voor wat jij schreef het heeft me gepakt,jij zit voor goed in mijn hart en dat mag iedereen weten. ik heb ook het geluk gehad om het wierookvat de zien rondgaan en heb er foto's van zal je ze bezorgen groetjes

  • 30 September 2015 - 17:15

    Erik:

    Hallo Theo,
    Bedankt voor je dagelijks Posts van jouw camino. Wat een prachtige belevenis en
    Geweldige ervaring moet dat zijn. Iets waar je met veel herinneringen aan kunt terugdenken.
    Hulde voor je doorzettingsvermogen
    Groet, Erik

  • 30 September 2015 - 17:17

    Willem Verhaeghe:

    Nogmaals proficiat dat je dit voor elkaar gekregen hebt.
    Vanuit Nederland tot in Compostella, je behoort tot het uitstervende ras vrees ik.

  • 30 September 2015 - 18:24

    Bernadette Van Der Meij:

    Top Theo,gefeliciteerd en een goede vlucht terug naar je Hetty.

  • 30 September 2015 - 20:20

    Jan Hectors:

    Dag Theo,
    Bedankt voor je leuke reisverslagen vol met vaak smeuïge details en goed ingevoerd! Heb erg genoten en was vaak ontroerd door de wijze waarop jij tegen de wereld aankijkt. Van harte gefeliciteerd met het succesvol beëindigen qvan deze mooie wandeltocht. Je hebt zeker erg veel mensen geïnspireerd. Dankjewel !
    Groet Jan Hectors

  • 30 September 2015 - 20:22

    Leon:

    Theo,
    Diepe buiging en petje af hoor. Ik vind het knap van je. Goede thuisvlucht en ik spreek je wel weer tijdens de bolwerk-etappe.
    Groet, Leon

  • 30 September 2015 - 22:15

    Roberto:

    Theo, peregrino,

    FELICIDADES! Muy bien hecho (heel goed gedaan). Een hartelijke groet van ons allen: José, Diego, Janette en Roberto.

  • 01 Oktober 2015 - 08:50

    Richard:

    Klasse Theo,

    Wat een prestatie petje af. En bedankt voor alle mooie verhalen tijdens deze tocht.

    Richard.

  • 01 Oktober 2015 - 12:08

    Heidi:

    Beste Theo,

    ik word er een beetje stil van,
    proficiat en dank voor de moeite die je deed om telkens opnieuw een reisverhaal te posten.

    Heidi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santiago de Compostella

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 2213
Totaal aantal bezoekers 33019

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: