onderwegnaarmorgen 9-8 - Reisverslag uit Namen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 9-8 - Reisverslag uit Namen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 9-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

10 Augustus 2013 | België, Namen

9 augustus , Meldert _Namen
43, 4 km _ totaal 307, 3
50736 stappen _ totaal 425176

Vanaf het begin was het zeer glooiend. Het is dan ook een zijkant van de Ardennen. De tocht was eigenlijk te lang. Maar dat kwam omdat er in de dorpen in de direkte omgeving geen slaapplaats te vinden was.
In Jodoigne hoorde ik achter mij tot 2x toe iemand roepen. Toen ik achterom keek zag ik een medepelgrim. Hij heet Rudy is 58 jaar en is gestart in Mortsel, vlakbij Antwerpen.
Het klikte en zijn samen verder gegaan. Aan conversatie geen gebrek, alleen is hij soms vanwege t accent niet te verstaan.
Vanaf Jodoigne hadden we een recht pad door de akkervelden, dorpjes tot aan Namen.
Daar om 7 uur aangekomen bij het gastgezin. Nu wel moe. Morgen doen we t wat rustiger.

• 10 Augustus 2013 - 19:33

Bernadette:

Toppie Theo, je gaat goed, ik vind het erg leuk om je reisverslagen te lezen, en kruip dan ook in de avond achter de computer om te lezen wat je meemaakt op zo een enorme trip! Hou vol, je kan het! Groetjes Bernadette

• 11 Augustus 2013 - 10:01

Karl + Corry:

Hoi Theo we genieten van het verslag van je reis en kijken op de kaart hoever je al vordert.
    Zodat we ons een beetje in kunnen leven in wat jij allemaal beleeft.
    Kijken al uit naar het volgende verslag.

Groetjes Karl & Corry

• 11 Augustus 2013 - 11:17

Hetty:

heerlijk een maatje,
    lekker veilig.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 11 Augustus 2013 - 11:55

Suzan:

Wat leuk om je reis-wandelverhalen te lezen.
    Wat maak je een hoop mee en wat leuk dat je nu een dag of meer met een medepelgrim loopt en ervaringen mee uit kan wisselen
    Succes en geniet