onderwegnaarmorgen 20-8 - Reisverslag uit Montmort, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 20-8 - Reisverslag uit Montmort, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 20-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

20 Augustus 2013 | Frankrijk, Montmort

20 augustus 22e etappe
Mardeuil _Montmort

20, 1 km _totaal 555, 0
28773 stappen _totaal 775986

Wederom tussen de wijngaarden. De druiven waren nog erg klein. De oogst zal dus nog wel even duren.
Frappant vond ik de hoeveelheid aan verschillende "merken". In welk dorp jeook kwam zag je de verscheidenheid. Bijna op elk huis prijkte de cave, merknaam en eigen etiket.
Als je nuchter een dorp binnengaat zou je na zo'n 200 m stomdronken het dorp weer uitkomen.
Bij wijze van....
Vlak voor Montfort moesten we nog door een bos. Halverwege schoten op een 100 meter voor ons een aantal herten het pad over.
In het dorp hebben noodgedwongen een hotelletje geboekt. "Marie"was maar tot 12 uur open.
Maar voor 25 euro elk ga je niet tobben.

• 20 Augustus 2013 - 19:16

Monica:

Ga zo door Theo! Ben een paar dagen te laat maar nog van harte met je verjaardag.

Liefs, Moon

• 20 Augustus 2013 - 22:45

Erik Scheffer:

Je gaat goed Theo. Nog vele km. voor je. Gaat ook lukken!

• 21 Augustus 2013 - 12:54

Elke:

Hou vol Theo, ondanks alle druifjes, knap hoor!
    gr. Elke

• 23 Augustus 2013 - 13:51

Niels Van Kampen:

hey Theo,

Leuk om af en toe een verslag mee te lezen van de reis die je maakt!
    Zet hem op en de groeten uit Haarlem.

Niels