onderwegnaarmorgen 22-8 - Reisverslag uit Allemanche-Launay-et-Soyer, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 22-8 - Reisverslag uit Allemanche-Launay-et-Soyer, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 22-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Allemanche-Launay-et-Soyer

22 augustus 24e etappe
Sezanne _Allemanche et Soyer

21 km totaal 608 5
30075 stappen totaal 844021

Zonder de grote rugzak is het toch allemaal wat prettiger lopen. En zij hadden ook slaapplaats geregeld voor ons. Dus met 6 personen op stap, en het ging allemaal fluitend.
Volgens het boekje konden we in een dorpje voorraad inslaan en wat drinken.
Nou niet dus! In het hele dorp was niets te bekennen. Gelukkig kregen we van een man een fles water.
Maar langs een verlaten spoorlijn hebben we ons tegoed kunnen doen aan de talrijke bramen.
Bij het gastadres wS het weer feest. Biertje in de tuin voor de maaltijd werd er ook nog een fles champagne opengemaakt. Tot 22 uur getafeld en nagepraat. De gastvrouw gaat vanaf morgen tot Veze, ay meelopen.
De Belgen hebben voor de komende dagen hun slaapplaatsen ook al geregeld.
Anne (de gast rouw) heeft voor Rudy en mij voor het weekend gebeld. Dus dat was wel zo prettig.

• 25 Augustus 2013 - 03:06

Herma Verkerk:

Oh, wat bijzonder, al die lieve mensen onderweg en al die hulp die je krijgt aangeboden.
    Ik wens je voor de komende dagen veel wandelplezier.
    Ik zal woensdag bij Janny met Hetty het glas op je heffen.

Groetjes,
    Herma