onderwegnaarmorgen 24-8 - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 24-8 - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 24-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Troyes

24 augustus 26e etappe
17, 1 km _ totaal646, 3
24423 stappen _totaal 897952
Vaillant - Troyes
Vannacht was er een heftig onweer. Maar toen nne en ik vdrtrokken wZ het gelukkig droog. De gastvrouw had ons een route aangewezen niet langs het kanaal. Helaas wS cit ee drukke weg. In St-Lye gerust. Daar was net bij de kerk een begrafenis van een Roma. Erg druk.
En daar zagen we de Belgen weer.
Samen opgelopen naar het volgende dorp. Daar was een belgische reunie.
Eten en drinken was er volop.
Daarna met de auto naar Troyes, en een rondleiding door de stad. En tenslotte een stempel gehaald in de kathedraal.

• 24 Augustus 2013 - 22:31

Erik:

Hallo Theo,
    Je bent zo te zien al voorbij Parijs. De herfstregens zullen er straks wel aankomen.
    Ben benieuwd hoe 't je dan zal vergaan.
    Goede tocht Theo!

• 25 Augustus 2013 - 13:02

Bernadette:

Hoiiii Theo, we volgen je nog steeds op de voet!!!! Je maakt nog eens wat mee op zo'n trip, heel mooi ook om al die lieve mensen te ontmoeten die nog wel om de medemens geven! Nog geen zere voeten en blaren? Hoe doe je dat toch. Veel liefs en hou vol. Bernadette.

• 25 Augustus 2013 - 16:23

Elke:

Mooie stad Troyes, he? Soms denk je zeker dat je in de tijd terug gaat. Hou vol. groet Elke

• 26 Augustus 2013 - 19:11

Willem Verhaeghe:

Beste Theo
    Het was me best een aangenaam weekend in de buurt van Troyes. Het wandelen was niet zo goed, maar cultuur ontbrak er zeker niet aan. De druiven in de Champagne-streek hebben geen geheimen meer voor ons.
    Zorg maar goed voor m'n schoonmoeder en Frans (of moet ik nu François zeggen) indien jullie nog samen stappen.
    We zullen proberen je blog zo goed als het kan te volgen en je aan te moedigen.
    Veel succes!
    Griet, Willem en Amalia

PS, je mag me je mail-adres doormailen.
    Heb wat leuke foto's van afgelopen weekend voor je.

• 29 Augustus 2013 - 12:18

Johan:

Hoi Theo,

Na wat gezoek op google heb ik je blog gevonden. Balen voor Rudy dat zijn vrouw dat ongeluk heeft gehad, pakt hij het lopen later weer op? Ik heb behoorlijk moeten afkicken van het lopen, was graag nog verder gegaan naar Troyes. Maar het is ook wel fijn om weer thuis te zijn. Leuk om op deze manier over je belevenissen te lezen, geeft me ook een beetje een idee van wat me te wachten staat als ik volgend jaar weer verder ga ;).
    Veel plezier en succes met lopen nog!

Vriendelijke groet,

Johan

• 29 Augustus 2013 - 22:12

Heidi Sierens:

Beste Theo,
    Hier jou belgische medestapster geweest.Ongeloofelijke herinneringen aan die spontane, vriendschappelijke ontmoeting, als een familie stapten we gewoon verder en zorgden we voor elkaar.
    Hoe gaat het? Ben je nog aan het stappen met Rosanne en Frans?
    Hopelijk komt er vlug een volgend reisverslag, ik kijk er naar uit!!
    Goeie moed Theo!

Heidi

• 29 Augustus 2013 - 22:39

Christine Deguffroy:

Dag Theo , we hebben via Rosanne en Frans vernomen dat jullie verder samen op stap gaan.. We volgen graag je verder reisverslag. Goeie moed en succesvol einddoel.
    Vrienden van Rosanne en Frans
    Luc De rock en Christine