onderwegnaarmorgen 5-9 - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 5-9 - Reisverslag uit Bourges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 5-9

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2013 | Frankrijk, Bourges

5 september 38e etappe
Baugy _ Bourges
29,1 km, totaal 909,8
31214 stappen, totaal 1233981

De eerste 7 km over de snelweg. Dus veel in de berm gelopen. Auto,s wijken wel uit, maar toch!!
Bourges is een druk bezochte stad, met veel toerisme. Hoofdzakelijk vanwege de cathedraal, die nu voor een groot gedeelte in de steigers staat. Er was ook geen toegang tot de cryptevanwege een begrafenisplechtigheid.
Wat mij opviel was de enorme hoogte van de kerk.
Ik had weer een goed onderkomen in de jeugdherberg. Het was er overigens erg stil. Zegge en schrijve 4 personen aanwezig. Waarvan een vader en zoon een gedeelte de camino per fiets deden.

• 12 September 2013 - 14:48

Romy En Fred:

Jeetje Theo.
    Langs een snelweg lopen, spectaculair zeg! Hier in Nederland word je er af gehaald en gekeken of je niet dement bent ofzo ;-)
    Is het nu lekkerder om alleen te lopen of heb je liever een metgezel.
    We blijven je volgen

Succes daar!