onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Les Billanges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Les Billanges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

05 September 2014 | Frankrijk, Les Billanges

1 september 47e etappe
Benevente_l'Abbaye -les Billanges
18,7 km totaal 1107,1
20723 stappen totaal 1456646

De gite werd beheerd door een Iers echtpaar. Ze waren hier al 14 jaar. In totaal hebben we zeker 6 km geklommen tot een maximum hoogte van ongeveer 500 m. En dan met een strak blauwe hemel en een heerlijke temperatuur. De laatste 10 km samen gelopen met Barbara, Gerd en Willy. Het is de laatste dag voor Barbara. Zij gaat morgen met de trein via Limoges naar Munchen. In Chatelus was alles gesloten. Bij navraag bij een dame, die haar auto stond in te pakken, hoorde ik dat. Zij bood mij koffie aan en kreeg een biertje mee voor onderweg.
Zij bleek Engelse te zijn. Zij was samen met haar echtgenoot op vakantie, en ging vandaag weer terug naar Brighton.
Via wat omwegen kwamen we aan bij de gite. Zeer luxueus en allemaal een eigen kamer.
Willy had zijn portemonnee bij de bakker in Benevente_l'Abbaye laten liggen. Via bemiddeling van de hospita is hij dezelfde avond nog terugbezorgd.

• 05 September 2014 - 17:13

Hetty:

Wat geweldig van de portemonaie en nu weet je wat een BVO-tje is(zie G-mail)

• 05 September 2014 - 18:09

Dennis:

Lekker bezig ouwe, nog 3 biertjes erbij en dan huppel je van verblijfplaats naar verblijfplaats. Ga zo door!!!

• 05 September 2014 - 18:15

Baltien:

Wens je veel succes, moed, beleid en wijsheid op je voettocht en geniet.... x baltien

• 05 September 2014 - 18:15

Heuten Rudy:

Ja Theo, als ik dat allemaal lees bloeit mijn hartje toch dat ik er niet bij ben;
    Maar ja het is zo nu eenmaal en ik ben er op het ogenblik wel nodig voor mijn ouders.
    Ik wens je nog veel stapgenot en volg je groetjes