onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Coquille, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Coquille, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

05 September 2014 | Frankrijk, La Coquille

5 september 51e etappe
Flavignac - La Coquille
30,5 km totaal 1195,8
19972 stappen totaal 1530183

Nou dit was me het nachtje wel. Om en om werd er door de Poolse knapen een rondje toilet gedaan. Lichten aan, deuren nogal wat luidruchtig open en dicht. Kortom ik heb genoten en weinig geslapen. Om 7 uur opgestaan en in het dorp koffie gedronken en bij de bakker langs. Dat is wel het voordeel hier. De cafe's en de bakker zijn heel vroeg open. Hierna op pad en na een half uurtje zag ik de Fransen lopen. Na een tijdje had ik hen ingehaald. We hebben de hele route samen gelopen. Was zeer aangenaam. Pa kreeg wel last van zijn rug.
De dochter is vanavond op de trein gestapt richting Versailles.
Morgen gaik met pa verder.
De gite word gerund door een Amerikaans echtpaar. In deze regio wonen erg veel buitenlanders. Dat komt omdat de huizen en de grond hier relatief goedkoop zijn.
Maar ik zou hier voor geen goud willen zitten. In de meestedorpen of stadjes is nauwelijks wat te krijgen.

• 05 September 2014 - 19:23

J&J:

Ha Theo, wat heerlijk om al je verhalen te lezen! Je hoeft er ook echt niet over na te denken of je daar wilt blijven want we kunnen je in de Saenredamstraat voor géén goud missen!!! En pas dus alsjeblieft ook op dat je je niet weer bijna van de sokken laat rijden XX

• 06 September 2014 - 22:16

Roberto:

Beste Theo, peregrino, voorzichtig!