onderwegnaarmorgenc - Reisverslag uit Cizur Menor, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgenc - Reisverslag uit Cizur Menor, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgenc

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

31 Augustus 2015 | Spanje, Cizur Menor

31 augustus 72e etappe
Larrasoana - Cizur Menor

18,8 km totaal 1719,3
stappen 26857 totaal 2059092

Om 7 uur gestart omdat het een wat kortere etappe was. En het was een stuk vlakker. Zodoende kon ik het nu allemaal wat makkelijker bijhouden.
De temeratuur was ook een stuk aangenamer ( 26 a 27 graden).
Het waren mooie paden langs de rivier Agra. Glooiend door bebossing.
Pamplona is een hele mooie stad met een geweldig mooie kathedraal. Heel veel goud te bezichtigen.
We waren om half 2 al in de refugio ( voor 5 euro).

Om 5 uur werden we getrakteerd op een heftige onweerstorm. Het kwam met bakken uit de lucht.
Tussendoor konden we even snel inkopen doenvoor de maaltijd. Roy heeft wederom gekookt.
Buiten in het land zagen we ineens 7 ooievaars neer strijken. Was een mooi gezicht.

• 31 Augustus 2015 - 22:40

J&J :

Hoi Theo, het zijn pittige wandelingen die je moet ondernemen en dat onder warme omstandigheden. Petje af! Blijf vooral je eigen tempo aanhouden én genieten. We leven ook dit keer weer met je mee! XX

• 31 Augustus 2015 - 23:37

Roberto:

Hallo Theo, peregrino,

Kijk uit met de stieren!
    Succes en veel plezier met je tocht.
    José, Diego, Janette en Roberto

• 01 September 2015 - 12:04

Gene En Caroline:

Dag Theo, fijn om je verslagjes te lezen, we lopen met je mee!
    Als je in Los Arcos zou overnachten, ga dan vooral even langs bij de albergue van het Vlaams Genootschap: dat is de laatste, het dorp door, de kerk langs, brugje over en dan rechts. Hij heet Isaac Santiago. (En doe de hospitaleros daar de groeten van ons, we waren er zelf hospitaleros- Eugenio y Carolina- van 2004-2010!).

• 01 September 2015 - 16:34

Bernadette Van Der Meij:

Top Theo je bent weer goed bezig, ik volg je stap voor stap.Succes met het laatste stuk van je reis! Veel liefs uit Overveen.

Tags: cizur menor