onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

09 Februari 2013 | Nederland, Leiden

9 februari Leiden-rotterdam

2e etappe
32,2km totaal 62,2km
4604 stappen totaal 8661 stappen

Even over zeven stapte ik uit de trein in Leiden om vandaar uit richting Rotterdam station te lopen.
Het was koud (rond de 0 graden), maar windstil en dus heerlijk wandelweer. Neem daarbij dat na een kleine 2 uur de zon doorbreekt, en mijn dag kan niet meer stuk.
Via Google had ik de weg uitgestippeld, maar achteraf was dat eigenlijk niet zo,n succes: veel langs de snelweg.......
Het enige bezienswaardige was nog enkele onbewoonde ooievaarsnesten her en der in de weilanden rond Zoetermeer.
Maar goed het vlotte wel behoorlijk. Na iets meer dan 5 uur in de benenwagen stapte ik het Rotterdamse station binnen.
Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen. Hopelijk de volgende etappe meer te zien c.q. beleven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 33036

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: