onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: theo

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

09 Februari 2013 | Nederland, Leiden

9 februari Leiden-rotterdam

2e etappe
32,2km totaal 62,2km
4604 stappen totaal 8661 stappen

Even over zeven stapte ik uit de trein in Leiden om vandaar uit richting Rotterdam station te lopen.
Het was koud (rond de 0 graden), maar windstil en dus heerlijk wandelweer. Neem daarbij dat na een kleine 2 uur de zon doorbreekt, en mijn dag kan niet meer stuk.
Via Google had ik de weg uitgestippeld, maar achteraf was dat eigenlijk niet zo,n succes: veel langs de snelweg.......
Het enige bezienswaardige was nog enkele onbewoonde ooievaarsnesten her en der in de weilanden rond Zoetermeer.
Maar goed het vlotte wel behoorlijk. Na iets meer dan 5 uur in de benenwagen stapte ik het Rotterdamse station binnen.
Meer valt er eigenlijk niet over te vertellen. Hopelijk de volgende etappe meer te zien c.q. beleven.