onderwegnaarmorgen 13-8 - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 13-8 - Reisverslag uit Rocroi, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 13-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

13 Augustus 2013 | Frankrijk, Rocroi

13 augustus 16e etappe
32, 6 km totaal 413, 4
46560 stappen totaal 570757
Olloy-sur Viroin _ Rocroi

Vanaf Olloy hebben een stuk of 6 beklimmingen gehad van 8 'a 10%. Ik was blij dat ik mijn bergstokken mee had. Deze heuvels waren een aardige aanslag op de bovenbenen. Wederom verkeerd gelopen. (Wordt bijna gewoonte). Maar dit kwam omdat de markering niet meer te vinden was, dus maar weer een paar km teryg. Verder door mooie bossen gelopen. Hier werd wel veel gekapt. Rijen opgestapeld hout lag klaar.
Aangekomen in Rocroi hebben we geboekt in t hotel. We waren het allebei een beetje zat. Dan maar een keer verwend worden.. rudy moest zijn voeten verzorgen. Zijn voeten lijken wel een landkaart van blaren en pleisters. Of hij dit blijft volhouden?
Maar goed, voorlopig zitten we nu een tijd in Frankrijk

  • 14 Augustus 2013 - 01:33

    Herma Verkerk:

    Ha Theo, fantastisch om je verhalen te lezen. Ga je ook nog foto's sturen? Wat jammer van al die overbodige kilometers die jullie soms verkeerd lopen. Wat een bijzondere mensen ontmoeten jullie onderweg! Ik blijf je volgen. Behouden vaart!, groetjes, Herma

  • 14 Augustus 2013 - 15:35

    Bernadette:

    Hoiiii Theo, je gaat prima, wat is dat balen als je kilometers verkeerd loopt, je hebt er per slot van rekening genoeg te gaan!!!! Hopelijk krijg je wat meer zon de komende tijd. Het ga je goed ,ook sterkte voor je mede reisganger! Groet Bernadette en familie.

  • 14 Augustus 2013 - 17:09

    Coby:

    Hoi Theo,
    Ik ben onder de indruk van je onderneming. Wat stoer, een tocht van zoveel wandelkilometers en met zoveel niet te voorziene omstandigheden.Leuk om je via 'onderweg naar morgen' te kunnen volgen. Alle goeds gewenst. Groeten, Coby

  • 14 Augustus 2013 - 17:25

    Romy En Fred:

    Hé die Theo.
    Vol bewondering lezen wij je reis verslagen. Stoer vinden wij je.
    Leuk zo'n metgezel. Hopen dat de voeten het goed houden. Heel goed dat je je zelf af entoe verwend met een goed bed en een heerlijk maal.
    We volgen je op de voet.
    Succes!
    groetjes Fred en Romy

  • 15 Augustus 2013 - 01:12

    Jasper Van Dijk:

    Lieve Theo
    Tijdens de hond uitlaten kwam ik Hetty tegen met jullie voor mij nieuwe hond, wat een schatje en ik hoorde dat je aan de wandel bent naar Santiago de Composthoop, zoals Hetty het noemde. Hulde beste man, voor deze, nu al prestatie. Wel echt iets voor jou, deze uitdaging.
    Je kop leegmaken van oud zeer om hem weer te vullen met tal van nieuwe ervaringen en ontmoetingen cq belevenissen. En een doorzetter als jij zal deze tocht vervolmaken.
    Ik wens je alle kracht en wijsheid toe om dit te bereiken.
    Ach, weet je, ik steek een lichtje voor je aan, voor de donkere momenten gedurende je reis.
    Lieve man, had ik het eerder geweten, dan had ik je mijn zevenmijlslaarzen willen geven.
    Hoewel, dat past niet in jouw denken.
    Ga goed, ik denk aan je, een dikke knuffel: Jasper

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Rocroi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 33043

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: