onderwegnaarmorgen 19-8 - Reisverslag uit Hautvillers, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 19-8 - Reisverslag uit Hautvillers, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 19-8

20 Augustus 2013 | Frankrijk, Hautvillers

19 augustus 21e etappe
29, 1 km totaal 534, 9
41606 stappen _ totaal 747213
Reims - Hautvillers

Na de rustdag had ik duidelijk moeite weer op gang en in mijn ritme te komen. Dat duurde zeker 5 km. Maar toen zaten we ook gelijk tussen de champagnewijngaarden. Soms moesten we er dwars doorheen. Maar de paden waren daar verre van egaal. Veel traktorsporen, stenen enz..
In Hautvillers zat alles vol. Het meisje van het toeristenburo heeft aardig wat afgebeld. 5 km verderop konden we in een school terecht. Na sluitingstijd heeft zij ons met de auto daar heengebracht. En in de school was gelukkig ook nog voldoende te eten voor ons.

• 20 Augustus 2013 - 21:13

Antoinette:

Hoi Theo,

Weet niet of het goed is gegaan maar nogmaals de felicitaties van ons.