onderwegnaarmorgen 25-8 - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 25-8 - Reisverslag uit Forêt-Chenu, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 25-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

30 Augustus 2013 | Frankrijk, Forêt-Chenu

25 augustus 27e etappe
Troyes _ Foret Chenu

14, 6 km, totaal 663, 9
23068 stappen, totaal 921020

We (Anne en ik) konden het rustig aan doen. We werden door haar dochter en schoonzoon met de auto naar Lepine gebracht.
Daar was de ontmoetingsplek met de 4 Belgen Katrien, Heidi, Rosanne en Frans). Vandaar uit gesamenlijk gestart. We zouden in Bouilly weer samenkomen met andere familieleden
Maar helaas kwamen we door slechte bewijzering in een totaal ander dorp terecht. Dus werden de auto's weer opgetrommeld.
In Bouilly mochten we van de pastor de ruimte gebruiken naast de kerk voor de lunch. Nou die was weer compleet. Menig pelgrim zou hier jaloers op zijngeweest.
Hierna gingen alleen Rosanne en haar dochter, Frans en ik verder tot Foret Chenu. Daar hadden we B&B en stond het biertje weer klaar. Hierna samen met Frans de route uitgestippeld tot Vezelay

  • 30 Augustus 2013 - 17:23

    Katrien Lambert:

    Dag Theo,
    Het is nu mijn 5°dag dat ik weer thuis ben maar in gedachten ben ik nog altijd bij jullie.
    Ik wacht vol ongeduld op uw volgend verslag.
    Uw laatste bericht is van 25 augustus en dat is de dag dat Heidi en ik jullie hebben verlaten.
    Wil veel groeten doen aan Rosanne en Frans.

  • 31 Augustus 2013 - 14:20

    Jan:

    Ha Theo,
    Gaat zo te lezen nog steeds goed en wij stappen in gedachte met je mee, en genieten natuurlijk van je log.
    Groet,
    J&J

  • 01 September 2013 - 15:43

    Geertje Robbemond:

    Dag Theo.
    TOEVAL?

    Doordat vrienden van ons ook deze tocht lopen volgen wij hun. En dan ineens, komen we jou naam tegen, dus komt er een reactie vanuit Klazienaveen. Want familie en vrienden kunnen reageren, toch!
    Theo, dit is een enorme PRESTATIE.
    We blijven je verslagen uiteraard volgen.
    Veel sukses, veel wijsheid wensen we je toe bij het doen slagen van deze bijzondere tocht naar je eind doel.
    Groeten van Jan en Geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Forêt-Chenu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 33048

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: