onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

31 Augustus 2014 | Frankrijk, La Souterraine

30 augustus 45e etappe
Crozant _ Lasouterraine
20,7 km totaal 1067,4
24404 stappen totaal 1393669

Vannacht is in de kelder van de refugio een waterleiding gesprongen. Helaas konden wij er niet bij. Via een brasserie hebben we een briefje achtergelaten voor de burgemeester. De brandweer zal er mogelijk aan te pas moeten komen, om de zaak leeg te pompen.
Na het gezamenlijk ontbijt in de brasserie op pad gegaan. Al snel bleek dat mijn tempo hoger lag dan dat van Willy en Gerd. Dus ben ik door gegaan, want ieder moet zijn eigen tempo lopen.
Het was een mooie route. De krekels sprongen voor je voeten weg. De hegadissen zochten een goed heenkomen tussen allerlei kieren. De buizerds cirkelde regelmatig boven mij. De naaktslakken heb ik de hele vespaard.
Kortom een dierli jk gezelschap. En dan samen met het mooie weer kan de dag niet meer stuk.
Ik zit nu in een mooie pasgeopende gite samen met Barbara.
Ook aten nog 5 familieleden mee. Omdat het zo gezellig was werd er bij uitzondering een fles champagne ontkurkt. Nooit weg.