onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit La Souterraine, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

31 Augustus 2014 | Frankrijk, La Souterraine

30 augustus 45e etappe
Crozant _ Lasouterraine
20,7 km totaal 1067,4
24404 stappen totaal 1393669

Vannacht is in de kelder van de refugio een waterleiding gesprongen. Helaas konden wij er niet bij. Via een brasserie hebben we een briefje achtergelaten voor de burgemeester. De brandweer zal er mogelijk aan te pas moeten komen, om de zaak leeg te pompen.
Na het gezamenlijk ontbijt in de brasserie op pad gegaan. Al snel bleek dat mijn tempo hoger lag dan dat van Willy en Gerd. Dus ben ik door gegaan, want ieder moet zijn eigen tempo lopen.
Het was een mooie route. De krekels sprongen voor je voeten weg. De hegadissen zochten een goed heenkomen tussen allerlei kieren. De buizerds cirkelde regelmatig boven mij. De naaktslakken heb ik de hele vespaard.
Kortom een dierli jk gezelschap. En dan samen met het mooie weer kan de dag niet meer stuk.
Ik zit nu in een mooie pasgeopende gite samen met Barbara.
Ook aten nog 5 familieleden mee. Omdat het zo gezellig was werd er bij uitzondering een fles champagne ontkurkt. Nooit weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, La Souterraine

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 33023

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: