onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

31 Augustus 2014 | Frankrijk, Crozant

29 augustus 44e etappe
Argenton sur Creuse _ Crozant
30,5 km totaal 1046,7
33920 stappen totaal 1393669

Begin regen, maar snel werd het zonnig. Zo is t de hele dag gebleven. De weg was zeer glooiiend. Op een gegeven moment moest ik een beklimming doen van 400 m op handen en voeten. Zo steil was het, maar ook vanwege de nattigheid. Maar ik heb het overleefd. Oostenrijk met zijn beklimmingen was er niks bij.
Onderweg veel grote en kleine hagedissen gezien. De laatste 2 km liep ik langs een snelstromend riviertje met stroomversnellinkjes. En nog 2 heel oude watermolens.
In de refugio kwam ik gezelschap tegen:
3 Oostenrijkse dames uit Wenen, 1 dame (Barbara) uit Munchen en 2 Duitse heren (Gerd en Willy). De eerste is gewezen burgemeester vlakbij Aken en de ander is econoom uit Bremen. Zijn vrienden van elkaar.
Gezamenlijk gegeten, was erg gezellig. Later moesten er nog wat flessen wijn geleegd worden.
Morgen lopen ze dezelfde afstand, dus wie weet.

• 31 Augustus 2014 - 18:02

Elke Van Kampen:

Hoi Theo,
    Dat is nu juist Duitse Gemuetlichkeit!
    Gaat goed met je.
    Gr.elke

• 31 Augustus 2014 - 22:26

Ed Blokker:

Leuk Theo om wat van je te lezen, wij wensen je een goede reis !