onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Argenton-sur-Creuse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Argenton-sur-Creuse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

31 Augustus 2014 | Frankrijk, Argenton-sur-Creuse

28 augustus 43e etappe
Velles _ Argenton sur creuse
18,9 km totaal 1016,2
22333 stappen totaal 1359749

De eerste mijlpaal is bereikt. Ik ben ovver de eerste 1000 km heen. Ben gelijk van mijn spierpijn af. Grapje maar toch waar.
In het dorp koffie gedronken. Mooie glooiiende wegen. In de verte enkele kastelen gezien. Niet echt bijzonder, want hier hebben ze er heel veel van. Regelmatig kwam ik toeterende voorbijgangers tegen. Kennelijk ben ik populair hier. Ben me er niet van bewust .
In Argenton was er bij de pastorie geen plaats . Dus was een goedkoop hotelletje de enige optie.
Toen ik uit de douche zat er een klein bruingrijs wezentje op de grond. Bij nader onderzoek bleek het een jonge vleermuis te zijn. Hij liet zich gewillig oppakken met plastc zakje. Hierna heb ik het beestje naar de receptie gebracht en hem of haar buiten de vrijheid gegeven.

• 31 Augustus 2014 - 18:15

Gemma `Hoenderdos:

Hoi Theo

Duizend kilometer,dat is nog al wat !Is dat toeteren vanwege dat mensen kunnen zien dat je een Santiago loper bent? Kleine rugzak ...tijd aan jezelf..zoiets. De moestuinen lopen vol met al dat regenwater.terwijl in andere delen van de wereld er droogte heerst. Maar gij grote loper zet hem op en ik hoor graag van je avonturen ..net zoals al die Theovolgers.

groet Gemma

• 31 Augustus 2014 - 20:10

Rudy:

Dag Theo,
    Goed man je eerste 1000 km. Dat verdient zeker dat getoeter van de auto's.
    Ik ben blij je zo de kunnen volgen,leef met je mee.
    Groetjes van Rudy en Marie-Pierre