onderwegnaarmorgen 3-8 - Reisverslag uit Kapellen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 3-8 - Reisverslag uit Kapellen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 3-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

06 Augustus 2013 | België, Kapellen

3 augustus 6e etappe
30 km . Totaal 175, 3
4286 stappen . totaal 24792

, s Morgens toch wel emotioneel afscheid genomen van Hetty. Want je neemt best voor een tijd afscheid.
Maar met goede moed, zonnig wandelweer nam ik de benen.
In het verleden ging men naar een GWK om buitenlandse valuta op te halen.
Dan je verbaasd kijken naar de mooie afbeeldingen die er opstonden.En na gebruik bleef je altijd met een zooitje munten zitten. Maar ik vond dat wel iets hebben. Nu zie het alleen aan de kentekens van de voertuigen.Om half vijf was ik gearriveerd bij de Jacobskerk in Kapellen. Helaas gesloten.
Mijn gastheer was bereid mij op te komen halen. Na thuiskomst een duik in het privebad.Hierna een goede maaltijd, kamer, douche en toilet voor mij alleen en de volgende morge n ook nog een uitgebreid ontbijt. Wat een gastvrijheid.

Ook weer teruggebracht naar de Jacobskerk waar ik gelukkig toch een stempel kon bemachtigen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Kapellen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 33084

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: