onderwegnaarmorgen 4-8 - Reisverslag uit Antwerpen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 4-8 - Reisverslag uit Antwerpen, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 4-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

06 Augustus 2013 | België, Antwerpen

4 augustus 7e etappe
15, 5 km . Totaal 190, 8
2214 stappen . totaal 27006

Kapellen . Antwepen.

Vandaag gelopen door eeen heel mooi natuurgebied .de Oude Landen. Dit ligt tussen de bebouwde kom van Eekeren en woontorens van een Antwerpse wijk. Heel veel jonge konijntjes gezien, die zelf zo vrij waren dat ze tot 5 meter van je vandaan bleven zitten. In Antwerpen was het enorm toeristisch druk. Maar weer een warme ontvangst in een gasthuis. Kamer voor 4 voor mij alleen. Vorig jaar hadden 3 verschillende mensen uit Oud.Beijerland gelogeerd die ook richting Santiago gingen. Deze laatste infois alleen leuk voor mijn schoonzus.
Op mijn kamer uit het raam hangend, ook vanwege de warmte had ik uitzicht op een pleintje. Hier waren een stuk of 20 kinderen en volwassenen aan het basketballen met een enorm enthousiasme en de daarbij horende geluiden.

• 06 Augustus 2013 - 21:44

Maaike:

Hoi Theo,

Wat leuk dat je deze reis bent begonnen. We zijn benieuwd naar je ervaringen en we wensen je een mooie tijd toe. Geniet ervan.

Groetjes van Carsten en Maaike

• 06 Augustus 2013 - 21:46

Sabine Boland-Jansen:

Hoi Theo,

Wij willen je via deze weg heel veel succes toewensen met het begonnen avontuur. Leuk om je verslagen zo te kunnen lezen.

Heel veel liefs van Thom, Daphne, Marc en Sabine

• 06 Augustus 2013 - 21:49

Richard:

He Theo,

Veel plezier de komende tijd en we sullen je volgen.

Hella en Richard

• 06 Augustus 2013 - 21:58

Richard:

Ja theo,

Net ff te Snel met schrijven we zullen je dagelijks volgen.

Richard

• 06 Augustus 2013 - 22:02

Erik:

Wat een mooi avontuur. Wens je veel loopplezier, goee gedachten en goed volk onderweg!