onderwegnaarmorgen 1-9 - Reisverslag uit Saint-Germain-des-Bois, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 1-9 - Reisverslag uit Saint-Germain-des-Bois, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 1-9

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

01 September 2013 | Frankrijk, Saint-Germain-des-Bois

1 september 34e etappe
Vezelay _ St.-Germain-des-Bois
22, 0 km, totaal 803, 5
28614 stappen, totaal 1102506

Na ruim 2 km was ik weer terug in Vezelay. Daar heb ik de route weer opgepakt. Ik moest voor de tweede keer richting jeugdherbeeg. Heb nog even boos in die richting gekeken. Hielp overigens niets.
Bijna de gehele tocht door de bossen gelopen. Dat was heerlijk, schaduw en stilte.
Zit nu bij een Nederlandse gastvrouw met 2 zonen. Komt uit Amsterdam.
En wat mooi is, zij heeft Wifi. Dus kan ik eindelijk mijn verhalen spuien.

Gisteravond afscheid genomen van Frans en Rosanne. Hier hadden we het alle drie best even moeilijk mee. Na zoveel dagen met elkaar bouw je toch een band op.

• 01 September 2013 - 17:18

Liset:

Hallo Theo, hoe bevalt het vrije leventje zo? Bestaande uit wandelen, eten en een slaapplek zoeken. Bijna een maand onderweg, top hoor! Succes met de verdere route! Erik en Liset (saksische schweiz buren)

• 01 September 2013 - 17:42

Matthijs Hop:

Geniet er van Theo!

• 01 September 2013 - 19:14

Herma:

Hallo Theo, wat een avonturen beleef je toch elke dag opnieuw! Soms leuk en soms afzien. Kun je frustraties soms wel met mede pelgrims delen? Wat bijzonder he, die vriendschappen die onderweg ontstaan en dan ook weer verloren gaan. Op de kaart zie ik dat je al ter hoogte van Basel bent. Veel plezier weer de komende dagen!

• 01 September 2013 - 19:48

Marjolijn:

Hallo Theo,
    We volgen je reis via je mooie verhalen. Klasse hoor...
    Het lijkt ons een heerlijk avontuur. De vriendschappen, de natuur en de onvoorspelbaarheid van de dingen.. Hetty en Bo treffen we regelmatig in het park.
    Poot van Sam, lieve groet van Okke en Marjolijn

• 01 September 2013 - 20:46

Heidi:

Theo,
    Iik kan best begrijpen dat het lastig afscheid nemen was, ik mis het ook een beetje die vriendschap en samenhorigheid, zorg goed voor jezelf!
    Heidi (stapvriendin van Frans en Rosanne)

• 01 September 2013 - 21:41

Erik:

Hoi Theo,
    Het lijkt of dat de tocht is als het leven zelf. Vrienden maken, afscheid nemen. Iets opbouwen, weer opnieuw beginnen.... Ik heb een WIA uitkering moeten aanvragen en moet dit komen uitleggen bij het UWV. Kan nog niet erg vooruit kijken. Huis is ondertussen wel helemaal aangepast. Ook hier veel rood fruit uit de volkstuin.
    Goede tocht Theo!

• 03 September 2013 - 13:08

Jolanda Lagerwaard:

Hoi Theo,

fantastisch hoe je het allemaal volhoudt!
    Want hoe mooi het ook is, het valt niet allemaal mee zo nu en dan,
    als ik je berichten lees.
    Heel veel succes!! Groeten, Jolanda.

• 03 September 2013 - 19:01

J&J :

Lieve Theo, wat een bijzondere ervaringen doe je toch al op in zo'n maand en stop je als het ware in je rugzak. Soms is hij letterlijk én figuurlijk zwaar. Goed dat er afwisseling is want zo wordt het niet saai voor jezelf en wij blijven uitkijken naar je verhalen! Liefs