onderwegnaarmorgen 2-9 - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 2-9 - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 2-9

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2013 | Frankrijk, Arbourse

2 september 35e etappe
St. Germain-des-Bois _ Arbourse
31, 1 km, totaal 834, 6
40440 stappen, totaal 1142946

Gisteravond geweldig lekker gegeten. Gebraden lamsvlees (was zelf geslacht). Ze hebben nog 2 schapen lopen. Die zijn later aan de beurt.
Ze waarschuwde mij voor eventuele confrontatie met everzwijnen op de vroege ochtend. Ben om 7.15 uur vertrokken, maar ik heb ze niet gezien. Gelukkig maar, want ze kunnen nogalagressief zijn, m.n. als ze jingen hebben.
Ik voelde mij vandaag net Remy uit "Sans Famille"(Alleen op de wereld), maar dan zonder hondjes en aapje. Alleen door de velden en bossen rondtrekkend.
Halverwege weer 6 Fransen tegengekomen die een gedeelte liepen.
Overigens zou ik een bramenfabriek kunnen beginnen. Ongelooflijke hoeveelheden kom je tegen.
Bij de gite (achter de Mairie) is alles aanwezig, eten, drinken en zelfs een kleine wasmachine. Alles is geprijsd, dus prima.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Arbourse

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 33084

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: