onderwegnaarmorgen 2-9 - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 2-9 - Reisverslag uit Arbourse, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 2-9

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2013 | Frankrijk, Arbourse

2 september 35e etappe
St. Germain-des-Bois _ Arbourse
31, 1 km, totaal 834, 6
40440 stappen, totaal 1142946

Gisteravond geweldig lekker gegeten. Gebraden lamsvlees (was zelf geslacht). Ze hebben nog 2 schapen lopen. Die zijn later aan de beurt.
Ze waarschuwde mij voor eventuele confrontatie met everzwijnen op de vroege ochtend. Ben om 7.15 uur vertrokken, maar ik heb ze niet gezien. Gelukkig maar, want ze kunnen nogalagressief zijn, m.n. als ze jingen hebben.
Ik voelde mij vandaag net Remy uit "Sans Famille"(Alleen op de wereld), maar dan zonder hondjes en aapje. Alleen door de velden en bossen rondtrekkend.
Halverwege weer 6 Fransen tegengekomen die een gedeelte liepen.
Overigens zou ik een bramenfabriek kunnen beginnen. Ongelooflijke hoeveelheden kom je tegen.
Bij de gite (achter de Mairie) is alles aanwezig, eten, drinken en zelfs een kleine wasmachine. Alles is geprijsd, dus prima.