onderwegnaarmorgen 7-9 - Reisverslag uit Issoudun, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 7-9 - Reisverslag uit Issoudun, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 7-9

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2013 | Frankrijk, Issoudun

7 september 40e etappe
Charost _ Issoudun
13,3 km, totaal 952,1
13088 stappen, totaal 1277201

Totaal niet gemotiveerd. Slecht geslapen. Ik mis thuis!!!!!
Ge4start met het plan om naar huis te gaan. Puur uit heimweegevoelens.
In Issoudun de daad bij het woord gevoegd, en de trein opgezocht.
Spijt?..... totaal niet.
Volgend jaar verder, met hopelijk net zoveel lieve en enthousiast reagerende volgers.
Want dat geeft je wel een extra boost!!!!

  • 08 September 2013 - 21:22

    Monica:

    Prima beslissing Theo! Ik heb respect voor je en volgend jaar met frisse moed verder.

    Lieve groetjes,
    Monica

  • 08 September 2013 - 21:40

    Erik Scheffer:

    Hallo Theo,
    Respect voor je keuze om volgend jaar verder te gaan. De camino voltooien is niet niks.
    Zie je snel in Holland!

  • 08 September 2013 - 22:19

    Ton Tijs:

    Dag Theo,
    Dappere beslissing de tocht een volgende keer weer op te pikken!
    Nu kun je op 12 oktober ook samen met Hetty op mijn verjaardagsfeestje komen!
    Laat je dat ff weten?
    groeten, ook van Marijke, Ton

  • 08 September 2013 - 22:47

    Niels:

    Kan gedaan hoor Theo,petje af. Volgend jaar gewoon weer verder!
    Groetjes Niels

  • 08 September 2013 - 23:03

    Hans:

    Respect voor hoeveel je gelopen hebt. Ook voor stoppen en toegeven aan je gevoel is moed voor nodig!
    Spreek je.
    Groet
    Hans

  • 09 September 2013 - 01:24

    Herma:

    Ha Theo,
    Wat een voor mij onverwachte wending. Had gehoopt nog hele periode te mogen genieten van je reisverslagen. Waren het de blaren die je dit besluit hebben doen nemen?
    Ik heb heel veel bewondering voor de enorme afstand die je af gelegd hebt en voor alle ontberingen die je ondergaan hebt. Deze ervaring neemt niemand je meer af! Ik zou het leuk vinden om live een keer je verhalen te horen. Respect voor alle energie die je in deze pelgrimage hebt gestoken, lieve groet ook aan Hetty van Herma.

  • 09 September 2013 - 09:25

    Willem Verhaeghe:

    Alvast proficiat met je prestatie. Volgend jaar vol goede hoop verder. Frans en Rosanne zijn zondag goed thuisgekomen.

  • 09 September 2013 - 10:20

    Karl En Corry:

    Bewondering van onze kant dat je toch zo ver bent gekomen.
    Volgend jaar gewoon weer fris verder.
    Geniet ven je thuis zijn.

    we zien je Karl en corry

  • 09 September 2013 - 14:25

    Jolanda:

    fantastisch Theo wat je hebt gepresteerd!
    Gefeliciteerd, Jolanda.

  • 09 September 2013 - 18:14

    Ben:

    He Theo, was een feest om je verslag te lezen. Bedankt daarvoor! Zie je zondag! Ben

  • 09 September 2013 - 18:48

    Suzan:

    Hallo Theo
    Al die stappen heb je letterlijk en figuurlijk toch maar gezet.
    Goed hoor.
    Heerlijk dat er altijd een thuis is.
    Suzan

  • 09 September 2013 - 19:28

    Sabine Boland-jansen:

    Hoi Theo.. je laatste verslag heb ik gisteren gemist...Goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en heel knap wat je bereikt hebt. Je mag trots zijn op jezelf.
    Veel liefs van Sabine

  • 09 September 2013 - 20:35

    Marijke Neeven:

    Ik kijk er van op, maar als de motivatie over is, houd t op voor dit moment!! Welkom thuis!! Je bent een heel eind gekomen!! Petje af, of......alpino af!!

  • 09 September 2013 - 21:18

    Roberto:

    Dag Theo, peregrino,

    Bienvenido a casa.
    Je hebt een goede prestatie neergezet. Wees trots op jezelf en volgend jaar verder.

    Groetjes van Roberto, Janette en de kinderen

  • 09 September 2013 - 21:48

    Leon En Mia:

    Jammer voor ons Theo, hebben met veel plezier je reisverslagen gevolgd; verstandig om de Camino maar een jaartje in de koelkast te zetten als je merkt dat je niet lekker meer loopt. Bewondering voor de afgelegde afstand en spreek je wel weer eens tijdens je korte Caminootjes met de hond in het Bolwerk:)

  • 09 September 2013 - 23:45

    Katrien Lambert:

    Dag Theo,
    Knap wat je hebt gepresteerd en prachtig dat je van plan bent om volgend jaar de tocht verder te zetten.
    Heidi en ik gaan volgend jaar waarschijnlijk Frans en Rosanne weer een weekje vergezellen.
    Wie weet komen we mekaar weer tegen zoals die zaterdagmorgen aan dat kerkje.

  • 10 September 2013 - 14:11

    Maclin Anne:

    Bonjour Théo
    Félicitations pour ce chemin parcouru.
    Bravo.
    Reposez vous bien et gardez bon moral pour l'an prochain
    Amitiés
    Anne Alain Maclin

  • 11 September 2013 - 12:39

    Hans Ooteman:

    Heimwee is zo menselijk als wat, Theo (daarom ben ik nooit langer dan drie dagen van huis). Wat jij gedaan hebt doe ik je dus nooit na, ook al heb ikzelf deze zomer twee bedevaarten ondernomen: van telkens een halfuur lopen (en weer terug!; vertel ik nog).
    Gisteravond zag ik je naar Nederland-Andorra kijken. "Die zit goed", dacht ik.

    Hans van 118

  • 12 September 2013 - 14:53

    Romy Fred.:

    Gehoor geven aan je gevoelens is het beste wat je kan doen.
    Man , wat hebben we je bewondert, al die kilometers lopen zonder je Hetty.
    Weer terug voor het voetbalseizoen ;-)
    Zien je eerdaags weer bij vandeSanden?

    groetjes Fred en Romy

  • 14 September 2013 - 13:21

    Heidi:

    Proficiat Theo met je prestatie, respect dat je je gevoelens hebt gevolgd, zonder mee.
    We horen nog wel van elkaar, dit weekje stappen heeft in mij heel wat gevoelens los geweekt, het vraagt naar nog.
    Zien we elkaar volgend jaar terug?

    Gr
    Heidi

  • 09 Oktober 2013 - 20:43

    Bernadette:

    Hoiiii Theo, na mijn vakantie miste ik je reisverslagen, even dacht ik dat het aan mijn mail lag, maar na lang zoeken vond ik deze site weer. Ik las tot mijn verbazing dat je moest afhaken. Ik heb veel respect voor al je goede moed en al die kilometers, het is niet niks! Hopelijk zit je nu weer lekker naast je meissie op de bank. Nogmaals top wat je hebt gedaan en wie weet las ik ga je volgend jaar weer verder.We moeten elkaar snel weer even ontmoeten. Veel liefs ook voor Hetty en tot gauw. Groet Bernadette

  • 31 Oktober 2013 - 13:00

    Caminofrans:

    Hoi Theo,
    Het was een moielijke beslissing voor je, zeker omdat je er veel tijd in hebt gestoken.
    Mogelijk loop je volgend jaar het laatste stuk.
    Nog bedankt voor je mooie reisverslagen!
    Gegroet,

    Frans (caminofrans)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Issoudun

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 1311
Totaal aantal bezoekers 33100

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: