onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Issoudun, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Issoudun, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

25 Augustus 2014 | Frankrijk, Issoudun

Eind mei wilde ik vast een treinkaartje kopen. Dus ik naar het station in haarlem. Nee meneer dan moet u bij hi_speed in amsterdam zijn. Dezelfde dag nog daarheen. Ik kon kiezen uit 25 loketten. Na mijn verhaal gedaan te hebben, vertelde die mevrouw mij dat ik gelik had. Er waren nog 2 treinen vrij, de rest was voor 25 augustus volgeboekt. Ik had nog keuze uit 8..15 en 9.15 uur, maar de laatste was 40 euro duurder. Dus de keus was snel gemaakt. Nu kwam ik uit op 85 euro naar issoudun, waar ik vorig jaar gestopt was.
rudy(mijn wandelmaatje) start 17 dagen eerder vanuit de plaats, waar hij vorig jaar noodgedwongen stopte. Zodoende komen we vandaag 25 augustus samen in issoudun aan.hij zorgt voor een slaapplaats. Samen kunnen we dan bijpraten onder het genot van een biertje en de verdere plannen uitwerken.
we zien wel waar we eindigen.
helaas loopt het allemaal anders. Rudy is vanwege het plotseling overlijden van zijn broer weer thuis.
vanmorgen om 7.10 uur uit huis vertrokken. Vanwege een stroomstoring had de trein ruim een kwartier vertraging. Hierdoor dreigde ik de TGV mis te lopen. Ik had nog 2 minuten speling. Bij antwerpen vond iemand het nodig om voor de trein te springen. Veel politie, brandweer en ambulances. Een half uur vertraging.
heel even moest ik denken aan het liedje van guus meeuwis.
kedeng kedeng (12 keer) oe oe.
nu zit ik bij de nonnen en ga zo eten.

  • 25 Augustus 2014 - 19:42

    Bernadette Van Der Meij:

    Hoiiiii Theo, echt top van je om weer verder te gaan met je tocht, ik wens je heel veel succes en ik zal je verhalen zeker blijven volgen! Wat betreft Hetty, ze zal je ook dit stuk dat je gaat lopen weer geestelijk (grapje) ondersteunen!
    Veel liefs van ons allemaal en succes, groetjes Bernadette

  • 25 Augustus 2014 - 20:00

    Richard Hesse:

    Hallo Theo,

    Wat een verhaal man en dat is het leven. Maar het komt goed geniet ervan de komende periode.

    Grt Richard.

  • 25 Augustus 2014 - 20:18

    Elke Van Kampen:

    He Theotje.
    Jaja, dat wij gisteren van elkaar afscheid namen en je vertelde van 15 min overstaptijd dacht ik al: hopelijk komt er geen kink in de kabel. Noem het voorgevoel.
    Vee positieve energie tijdens je tocht wensen je Ger en Elke.

  • 25 Augustus 2014 - 20:22

    Coby:

    Hoi Theo,

    Wat sterk van je dat je de draad van je bijzondere tocht weer oppakt. Maar dit was wel een wat bizarre start vandaag. Hopelijk verloopt de reis verder wat minder 'opwindend'.
    Heel veel succes gewenst met je tocht en vooral veel mooie ontmoetingen en omgevingen.

    Lieve groet, Coby

  • 25 Augustus 2014 - 21:52

    J&J:

    Hoi Theo,
    Heel bijzonder dat ik je vanmorgen vroeg nog even zag en sprak. Ik was opweg naar mijn werk en jij bent opweg naar... ja waarnaar...
    Kreeg er een brok van in mijn keel. Jij met korte broek, T-shirt, wandelschoenen, zonnepet en rugzak op je rug gebonden met daaraan een grote witte schelp.
    Pas goed op jezelf, geniet van wat op je pad komt en wij blijven uitkijken naar al je belevenissen! XX

  • 25 Augustus 2014 - 22:15

    Hans Vos:

    Theo ,heel veel succes! Ook nu laat je al weer zien dat vooruitkijken meer oplevert dan omkijken. Ik ga je weer met veel plezier, maar vooral respect volgen.
    Op naar de volgende stap......
    Groet
    Hans

  • 25 Augustus 2014 - 22:54

    Sabine:

    Heel veel succes toegewenst. Veel liefs van Sabine

  • 26 Augustus 2014 - 13:22

    Herma:

    Ha Theo, wat stoer van je om de draad weer op te pakken van je tocht. Ik wens je een hele goede tijd toe en hoop dat je mooie ontmoetingen en belevenissen mee zult maken.. Ik blijf je verhalen volgen! Groetjes, Herma

  • 26 Augustus 2014 - 19:06

    Sabine Van Kampen:

    Ha die Theo!
    Wat een start...dit moet vast even slikken zijn geweest! Nuchter als je bent ga je vast vol goede moed door. Succes gewenst!
    Liefs, Sabine - Niels&Luke

  • 26 Augustus 2014 - 20:08

    Hetty:

    Ik had toch wel rare associaties toen ik bij Stem in de Stad het kruisje zag bengelen bij Joris.
    zie verder G-mail

  • 27 Augustus 2014 - 10:00

    Gene En Caroline Foley:

    Dag Theo,

    We moesten even nadenken, toen we je e-mail kregen, maar gelukkig had ik nog alle vorige berichten van je op de computer. En ja, toen wisten we het weer, je was in Issodun gestopt vorig jaar, zelfs rond deze tijd van het jaar. Alle goeds toegewenst in het vervolg van je tocht, of zoals dat hoort, (en zoals je het ongetwijfeld nog veel zult horen): "Bon Courage", en "Buen Camino!"

  • 27 Augustus 2014 - 11:04

    Niels Van Kampen:

    Hey Theo,
    Gaaf dat je de reis weer oppakt en ik wens je daar veel succes bij!!
    Groetjes Niels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Issoudun

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 33084

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: