onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Sorges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2014 | Frankrijk, Sorges

7 september 53e etappe
Thiviers - Sorges
15,8 km totaal 1230,1
17496 stappen totaal 1562026

De overnachting was in een huisje op de camping. De verlichting was defekt, maar het bed was goed. Lekker pizza gegeten, en met een Belgische vakantieganger uitgebreid staan kletsen. We hadden ook een innig kontakt met een zeer jong katje. Hij was niet bij ons vandaan te slaan.
Vannacht werd er door Philippe niet een boom, maar een heel bos doorgezaagd. Een por hielp niet zoveel. Dus in het stikke donker mijn oordoppen gezocht en gelukkig gevonden. Hierna was het iets aangenamer.
Wederom door de bossen gelukkig, aangezien de temperatuur rond de 30 opliep.
Opeens roken we ze op afstand. De ganzenfokkerijen. De kippenlucht is er heilig bij. Hier wil je niet naast wonen.
Vannacht slapen we weer in een gite bij 2 dames. Wel weer in een gezamenlijke bedruimte. Dus de oordoppen gaan er bij voorbaat in.

• 08 September 2014 - 21:42

Katrien Lambert:

Dag Theo,
    Ik lees hier regelmatig uw avonturen.
    Ik wens u veel moed en sterkte en volhouding.
    Ik blijf uw weg zeer geinteresseerd volgen.
    Katrien