onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Périgueux, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2014 | Frankrijk, Périgueux

8 september 54e etappe
Sorges - Periqueux
24 km totaal 1254,1
17918 stappen totaal 1581944

De gite werd geleid door 2 vrijwillige dames. Ze verblijven daar 2 weken en worden dan weer afgelost. Ze zorgen ervoor dat de pelgrim t aan niets ontbreekt. Zoals schone bedden, toilet en douche. Maar vooral een lekkere maaltijd. Alles was rijkelijk aanwezig. We hebben nog lang na zitten bomen in het Frans en Engels.
in de bossen hebben we verse sporen gezien van everzwijnen. Maar daar bleef het ook bij.
In de cathedraal van Periqueux was een houten beeld van St. JACQUES. Maar niet zo groot als die Het en ik gezien hebben in Chartres.
Bij de gite waar we nu zitten kregen een complete opsomming van regels. De vriendelijkheid was ver te zoeken.
Maak je ook weer eens wat anders mee.

• 09 September 2014 - 20:47

Tiny V D Veeken:

Hallo Theo leuk om je verslagen weer te lezen en fijn dat het je goed gaat veel succes verder met het lopen groetjes Tiny

• 09 September 2014 - 23:36

Leon Van Riijen:

Hoi Theo,
    Zag pas laat dat je alweer op pad bent; zo loop je nog in het Bolwerk en zo ben je weer op weg naar Santiago. Je reisverslagen werden allemaal door mijn mailprovider in de spam-box gegooid, terwijl je schrijfstijl niet eens zo beroerd is :)
    Fijn dat het weer een beetje meezit en dat je kunt genieten van je dagtochten. Leuk om je weer te volgen en ik wens je een mooie lange en inspirerende tocht toe

Buen Camino

Leon

• 11 September 2014 - 19:41

Leuntje:

Hallo Theo, Wat was het een verrassing dat telefoontje. Je verslagen zijn geweldig. Ik geniet ervan. Veel plezier met je verdere reis.

Liefs Leuntje.