onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Mussidan, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Mussidan, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

12 September 2014 | Frankrijk, Mussidan

10 september 56e etappe
Saint-Astier - Mussidan
24,7 km totaal 13005,1
22836 stappen totaal 1629491

Nadat we het kasteel wilden verlaten werden we eigenlijk door de 2 ganzen het terrein afgejaagd. Ze achtervolgden ons tot aan het hek. Van hier uit hadden we een steile afdaling naar het dal wat in een dichte mist omhult was. Beneden konden we het kasteel nog maar ontwaren door zijn contouren. Was wel een feeeriek gezicht.

Door de vele beklimmingen speelde mijn heup wat op. Dalend was het gelukkig weer snel over. Maar door de 33 graden was het een pittige dag.
Bloeiende gele crocussen in september kom je volgens mij nooit tegen. Maar nu zag ik een tuin vol staan.
De laatste 10 km kreeg Philippe steeds meer last van zijn rug. Hij ging steeds schever lopen. Bij het gebruik van mijn stokken ging het wat makkelijker. Maar hij moest wel om de 2 km even stoppen, om bij te komen.
Hij heeft het gehaald, maar of hij morgen start betwijfel ik. Het zou trouwens zijn laatste tocht zijn.
In de reguge van de gemeente zijn we weer met vieren.

  • 12 September 2014 - 19:02

    Bernadette:

    Hooiiiii Theo, je gaat goed , lees ik uit al je verslagen, man wat maak jij een bijzondere tocht!
    Heel veel succes en ik volg je op de voet!!! Nou ja, bijna dan! Veel liefs en houd vol, het gaat je lukken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Mussidan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 33056

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: