onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Los Arcos, Spanje van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

03 September 2015 | Spanje, Los Arcos

3 sepptember 75e etappe

Estella - Los Arcos

22,6 km totaal 1783,3
stappen 29410 totaal 2134965

Om 7 uur weer gestart. Het weer leek war dreigend. Is wat fris maar uiteindelijk prima te doen. N een half uurtje kwamen we aan in het dorpje Ayegui. Hier passeerde wij het complex van het wijnhuis Irache, waar zich een heel bijzondere pelgrimsbron bevindt: er komt niet alleen koel water uit, maar ook de uitstekende rode wijn die hier wordt geproduceerd. Hij smaakte voortreffelijk.
In het volgende dorpje zagen we in het parkje een tentje staan, met daarnaast een ezel. Deze pelgrim had het goed voor elkaar
Het was vandaag meer een tocht door de heuvel, met aan beide kanten wat hogere bergen. Aan een kant leken ze op de krijtrotsen van Engeland.
De vele bramen en vijgebomen ( helaas waren deze nog niet rijp genoeg)
waren weer rijkelijk aanwezig.
Na Rudy eerder deze week moest Hans vandaag de grond van dichtbij bekijken. Gelukkig niks ernstigs Hij had iets met losse veters.
Om 1 uur aangekomen in de refugio, geleid door het Vlaamse genootschap.Na douche zijn we kerk gaan bezichtigen. Ik vond hem erg bombastisch. Veel goud en wat potsierlijk.
Vanavond kook ik..

• 03 September 2015 - 17:02

J&J:

Hoi Theo, je maakt weer veel mee en wat ooit je roeping was kun je dus uit blijven oefenen en komt goed van pas

• 03 September 2015 - 17:27

Dora Rosquin:

Hoi theo je zal mij waarschijnlijk niet kennen.Maar ik volg u omdat ge met Rudy mee stapt.Ik wens jullie goede moed,en wil je hem de groeten doen van mij?
    Groetjes DORA

• 03 September 2015 - 18:48

Erik:

Hallo Theo,
    Goede tocht, met veel wijnfonteinen!