onderwegnaarmorgen 2-8 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 2-8 - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 2-8

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

02 Augustus 2013 | Nederland, Bergen op Zoom

vrijdag 2 augustus

Vandaag gaan Hetty en ik richting Bergen op Zoom. Daar overnachten we in een hotel en kan morgen de reis eindelijk beginnen.
Het schijnt morgen erg warm te worden, dus dat wordt gelijk afzien.
Maar het enthousiasme zal er niet minder om zijn. Zeker niet als ik kijk waar ik morgen overnacht. Als je via google het volgende intik snap je wat ik bedoel (Houtsniplei 19 in Kapellen).
Verzorgd met avondmaaltijd, ontbijt en bij aankomst een koud biertje.
Nou dan kan voor mij de eerste dag niet meer stuk.
Overigens gesproken over het biertje het volgende. Hiermee ga ik proosten op een man die ik heel graag mocht, namelijk Cees Linkels.
Een sportman, vriend met af en toe een grote mond, maar een hart van goud. Helaas is hij op tragische op Hemelvaartsdag overleden.
Hier een k;leine anekdote die ik met hem meemaakte:

Toen ik nog rookte kreeg ik vaak commentaar, dat ik maar eens moest stoppen.
Begin dit jaar zei ik tegen Cees dat ik naar Santiago de Compostella ging lopen.
"Jij? Dat hou je nooit vol, met al die nicotine in je lijf".
"Ja maar Cees ik ben al gestopt sinds oktober en je kan mij via de mail volgen".
"Oh dus je kan wel naar mij luisteren".
"Herma, wat is mijn mailadres?"

Tot morgen.

  • 02 Augustus 2013 - 12:23

    Herma Verkerk:

    Ha Theo,

    Heel hartelijk bedankt voor je lieve woorden over mijn lieve Cees, die ik elke dag zo vreselijk mis.
    Rond jouw aankomsttijd vanmiddag zal ik tegelijkertijd met jou ook het glas op Cees heffen.

    Ik wens je veel succes met de tocht naar Compostella. Je hebt gelijk, je kan daar beter lopend naar toe dan met de trein...
    Ik ga de reisverslagen absoluut volgen!
    Ik wens jullie vandaag heel veel sterkte toe in deze hitte. Genoeg blijven drinken he!

    Lieve groetjes,
    Herma

  • 02 Augustus 2013 - 12:51

    Ed:

    Hai Theo,

    Niet overmoedig worden, hè. Hou je leeftijd in acht. Wel heel moedig van je. Neem een biertje van mij. Ik zal je site met plezier volgen. Mocht ik je op moeten halen dan hoor ik het wel. Jou kennende laat je het vast niet zo ver komen. Heel veel succes en veel plezier.
    Hetty, veel sterkte als onbestorven weduwe. Straks zijn verjaardag zonder hem vieren.
    groetjes
    ed/lilly

  • 02 Augustus 2013 - 16:07

    Bernadette:

    Hoiiii Theo, heel veel succes, we gaan je op de "voet" volgen. Zet hem op maar denk ook om jezelf!Veel liefs van de vandermeijtjes.

  • 02 Augustus 2013 - 16:47

    Ton Tijs:

    Dag Theo,

    Ik zie je bericht dat je de tocht naar Compostella verder gaat voortzetten.
    Als we stellen dat het vandaag/morgen inderdaad de warmste dag gaat worden, dan heb je die tenminste gehad. Het vooruitzicht ziet er voor jullie alvast goed uit.
    Beste Theo, hou ondanks de voorspelde hitte de zon te vriend om goede vooruitzichten te kunnen blijven maken onderweg.
    Ik vind een Kerstwens van Zusters Clarissen die daar misschien al goed bij aansluit.

    “Laat de zon u zegenen
    met haar milde stralen,
    zij moge u helen,
    licht zijn op uw wegen,
    uw hart verwarmen
    en bij ontij
    een regenboog spannen
    aan uw horizon.”

    Een goede tocht gewenst, mede namens Marijke, groeten Ton

  • 03 Augustus 2013 - 16:19

    Marijke Neeven:

    He Theo!
    Hopelijk valt t mee met de hitte( en de wind). Heel veel succes en genieten maar!!!

  • 03 Augustus 2013 - 16:42

    Liset:

    Succes met de route en de overpeinzingen, groeten van Erik en Liset, (buurtjes vd Sachsische Schweiz) .
    Laat Hetty Bojangels maar een extra knuffel geven.

  • 05 Augustus 2013 - 11:46

    Hetty:

    En als je nu ook nog mobiel te bereiken bent, zet hem dus aan, komt het helemaal goed.
    Wil jij Ellen de Groot toevoegen aan je maillijst?
    ellendegroot61@orange.nl

    Dag lieverd tot sms???????

  • 05 Augustus 2013 - 22:35

    Peter:

    Hallo Theo

    Heel veel succes en vooral heel veel plezier!! Ik ga je volgen.

    Peter

  • 05 Augustus 2013 - 23:08

    Anna Tromp:

    Hallo Theo, hoe is het met je na 3 dagen wandelen?
    Wil je mij ook toevoegen aan je maillijst.
    Hoop dat het nog lekker weer blijft.
    Groetjes, An

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergen op Zoom

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 611
Totaal aantal bezoekers 33044

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: