onderwegnaarmorgen 10-8 - Reisverslag uit Dinant, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 10-8 - Reisverslag uit Dinant, België van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 10-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

10 Augustus 2013 | België, Dinant

10 augustus Namen _Dinant
25, 9 km _totaal 333, 2
36948 stappen _ totaal 462124

Dit was echt een hele mooie tocht langs de Maas. De kant waar wij liepen was vrij vlak. Aan de overkant zeer rotsachtig en bosrijk. Diverse keren zagen we ook stijle wandklimmers.
In Prodondeville kwamen we een grote groep (zeker 100 man) motorrijders tegen. Al zwaaiend en toeterend werden we begroet. Oorverdovend maar wel heel leuk.
Even verder op een Noors echtpaar die op de fiets naar Marseille gingen.
In Dinant hebben we de cathedraal bezocht.. een mooie kerk met prachtige gebrandschilderde ramen.
We wilden gaan overnachten bij de abdij van Leffe (jawel van het bier), maar die namen de telefoon niet op. Dus toen maar naar het infocentrum voor toerisme die ons het adres gaf van de jeugdherberg. Daar hebben we heerlijk spaghetti bolognese gegeten en gedoucht,.

• 10 Augustus 2013 - 20:12

Erik Scheffer:

Hoi Theo,
    Volgens mij ga het helemaal goed. Leuk om met een André pelgrim op te lopen. Ben benieuwd hoelang dat zal duren.
    Behouden tocht Theo!

• 10 Augustus 2013 - 20:15

Monica:

Hoi Theo,

Leuk om je zo te volgen. Ga zo door met lopen ennn schrijven!

Groetjes,
    Monica

• 10 Augustus 2013 - 20:46

Jos Peters:

Hoi Theo
    Ik ontdekte vandaag pas dat onderwgnaarmorgen van jou afkomstig was. Dacht dat het een soort reclame was (Spam). Dus de eerste berichten direct verwijderd en vandaar weer teruggehaald. Wat ik zo lees gaat het wel goed met je en geniet je ook wel van de omgeven en de mensen die je onderweg ontmoet. Loop ze Theo. Groet Jos

• 10 Augustus 2013 - 20:54

Leone:

Hoi Theo. Geniet van je verslagen. Veel succes en tot horens. Groetjes Leone

• 11 Augustus 2013 - 08:00

Sabine:

Dag Theo!
    Wat maak je toch een bijzondere reis!! Ook ik ben net begonnen met lezen omdat ik steeds dacht "wat een aparte naam voor spam, onderwegnaarmorgen". :-) Nou ben blij dat ik ontdekt heb dat jij het bent, want het is heel boeiend om te lezen hoe het je vergaat. Zet 'm op he!
    Groetjes, Sabine en ook van Niels & Luke!

• 11 Augustus 2013 - 08:00

Sabine:

Dag Theo!
    Groetjes, Sabine en ook van Niels & Luke!

• 11 Augustus 2013 - 10:38

Ben Nijman:

Theo,
    Ja, mooi gebied he? De Lesse komt daar oofk ergens in de Maas. Veel plezier bij de volgende etappes! Ben

• 11 Augustus 2013 - 11:18

Maarten:

Hallo Theo,

we lezen je verslagen hier op de camping in Zuid-Frankrijk. Leuke verslagen en een mooie tocht.

Succes,
    Maarten, Mariette en Anna

• 11 Augustus 2013 - 16:24

Christof:

Stapje voor stapje kom je het verst ! Leuk om te lezen hoe het je vergaat. Nog veel plezier, en waar nodig, hou vol !

Groet, Christof

• 12 Augustus 2013 - 13:59

Michiel En Lienke:

Fijn om te horen dat je zoveel plezier hebt in het lopen! Met veel plezier lezen we je verhalen! Met je tuintje gaat ook alles goed. Vanavond ga ik heerlijke bloemkoolsoep maken van je laatste bloemkool. Succes met het lopen. Je kan het! En het belangrijkstel geniet er van! Liefs van ons

• 13 Augustus 2013 - 19:34

ANTOINET:

hallo theo leuk je verslagen het gaat goed mooie omgeving geniet liefs van ons jan en antoinet