onderwegnaarmorgen 23-8 - Reisverslag uit Vallant-Saint-Georges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen 23-8 - Reisverslag uit Vallant-Saint-Georges, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen 23-8

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

24 Augustus 2013 | Frankrijk, Vallant-Saint-Georges

23 augustus 25e etappe
Allemanche _ Vaillant-St-Georges
20, 7 km _ totaal 629, 2
29508 stappen _ totaal 873529

Wat een domper bij het ontbijt
Rudy kreeg een telefoontje dat zijn vrouw haar scheenbeen had gebroken bij een survivaltocht en geopereerd moest worden. Hij gaat dus terug naar huis. Snel is er vervoer voor hem geregeld. Na afscheid genomen te hebben zijn Anne, de 4 Belgen en ik op pad gegaan. De stemming wS toch wat gedempt.
Na een klei e 15 km ook afscheid genomen van de 4. Mogelijk zien we elkaar volgende week weer.
Anne en ik hoefde nog maar een paar km, dus hebben we een stukje omgelopen om een kasteel te bezoeken. Alleen de expositie van de heropbouw was te bezichtigen. De rest was natuurlijk weer gesloten.
Bij het gastadres weer hartelijk ontvangen. Alleen kletste zij 100 uit. En als het zo rap gaat is het voor mij niet te verstaan.
Overigens liepen wij langs het Seine-kanaal waar we menige bevers te zien kregen

• 25 Augustus 2013 - 10:45

Willem:

He Theo, wat jammer dat je nu zonder je maatje verder moet. Aan de andere kant twijfel ik er niet aan dat je onderweg weer nieuwe maatjes zult ontmoeten. Ik denk dat je hele leuke contacten aan deze tocht overhoud. En je Frans wordt waarschijnlijk met de dag beter. Theo, ondanks het vertek van Rudy wens ik je veel plezier verder.
    Au revoir, Willem en Joke

• 25 Augustus 2013 - 16:21

Elke:

Hoi Theo, het lukt je ook alleen; maar naar is het wel. Frans als bijtaal: waarom niet! sterkte Elke