onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Velles, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

onderwegnaarmorgen

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

28 Augustus 2014 | Frankrijk, Velles

27 augustus Deols _ Velles 42e etappe
17,4 km totaal 997,3
23169 stappen totaal 1337416

Zowaar de hele dag weer zon gehad. Wel bewolkt,, maar heerlijk om te lopen. Want ik had best wel wat spier pijn. De start was daardoor wat moeizaam. Maar snel zat de pas er weer in.
Door enkele dorpjes gelopen waar weer niets te krijgen viel.
Via een bospad kwam ik uit op een viersprong waar geen bewegwijzering was. De reisbeschrijving liet het ook afweten. Dus een pad gekozen. Na 1 km kwam ik 2 fietsende fransen tegen. Zij wisten de weg ook niet zo goed, maar deze was het zeker niet. Dus terug naar het volgende pad. Nu kwam ik op een promenade van een kasteel die dwars door het bos ging.
Hier was het nogal druk met autoverkeer. Duidelijk merkbaar een soort bois de Bologne, maar dan alleen voor heren. Ik ben maar doorgelopen.
Opeens was het bospad weg. Verderop zag ik een hek die ik maar gevolgd ben. Moest een diepe greppel over met nogal wat bramenstruiken. Het lukte me om aan de overkant te komen. Was wel blij met de splinterpincet. Want er zaten ongeveer 15 dorens in mijn arm. Uiteindelijk langs weiland en maisveld kwam ik weer in de bewoonde wereld.
In Velles zit ik in grote gite (15 bedden) van de gemeente.

  • 28 Augustus 2014 - 16:40

    Katrien Lambert:

    Dag Theo,
    Lees hier dat je de tocht aan het verderzetten bent.
    Ik wens u alvast heel veel succes.
    Frans en Rosanne zijn vorige week maandag ook herstart.
    Misschien komen julllie elkaar onderweg wel weer tegen.
    Veel groeten
    Katrien

  • 28 Augustus 2014 - 16:56

    Hetty:

    Wivi zelf uitgevogeld of toch nog Sabine gebeld?
    Ik hoop dat je Frans en Rosanne tegen komt.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    je lief


































  • 28 Augustus 2014 - 17:27

    Leny Doodeman:

    Hoi Theo,
    Wat top dat je weer op weg bent naar Santiago. Het allerfijnste van de tocht is het onderweg zijn. Alle moeilijke dingen die je tegenkomt zijn later dubbel de moeite waard omdat je ze zelf weer opgelost hebt. Een heel fijne tocht en veel leuke ontmoetingen toegewenst. Een hartelijke groet van Piet en Leny

  • 28 Augustus 2014 - 19:02

    Heidi:

    Dag Theo,
    Fijn te horen dat je toch weer gestart bent, vaak spreken Katrien en ik nog over jou.
    Veel moed en voldoening, we zullen je volgen via je reisverslag,
    gr
    Heidi

  • 28 Augustus 2014 - 21:25

    Karl:

    hallo Theo zie dat je al weer 2 dagen op weg bent .
    Tof man hoop dat je de tocht nu wel uitloopt.
    Sterkte ik volg je op de voet

    groeten Karl en Corry

  • 29 Augustus 2014 - 10:17

    Oda De Ruyter:

    Succes Theo, en genieten hoor!!! Pluim van Oda

  • 29 Augustus 2014 - 22:06

    Michiel:

    Lekker bezig pa? Als je nog problemen heb met telefoon e.d. mail dan ff dan los ik het op.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Velles

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 September 2015

onderwegnaarmorgen

29 September 2015

onderwegnaarmorgen

28 September 2015

onderwegnaarmorgen

27 September 2015

onderwegnaarmorgen

26 September 2015

onderwegnaarmorgen
theo robbemond

65 plusser begint aan voettocht /pelgrimage vanuit Haarlem naar Santiago de Compostella

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 33022

Voorgaande reizen:

29 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: