onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu onderwegnaarmorgen - Reisverslag uit Thiviers, Frankrijk van theo robbemond - WaarBenJij.nu

Door: camino

Blijf op de hoogte en volg theo robbemond

08 September 2014 | Frankrijk, Thiviers

6 september 52e etappe
La Coquille - Thiviers
18,5 km totaal 1214,3
14347 stappen totaal 1544530
In de gite was t een voortreffelijk onderkomen. Er werd een foto van ons gemaakt voor haar eigen plakboek. Per jaar ontving ze tussen de 50 tot 80 pelgrims.
We zitten nu in de Dordogne.
We hebben bijna alleen door de bossen gelopen. Het was heerlijk stil. Je kon bijna een speld horen vallen. Het enige geluid wat je hoorde was af en toe het gekraak van een eikeltje wat het begaf onder je voetzolen. En soms een vogeltje in de verte, meestentijds kraaien.
Zo ben je dus aangewezen op je eigen gedachten. En dat was goed.
Want wat ik besefte vandaag was hoe rijk je het eigenlijk hebt en gelukkig. Van wat er in je thuissituatie is. En hier wat je onderweg beleeft en ontmoet....
Gewoonweg super.
Onderweg kwamen we nog een jonge Duitse pelgrim tegen. Hij sliep in zijn tentje waar er maar plaats was. Komisch.
Overigens een water en zeep allergie had hij wel een beetje.